سامسونگ گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته رسما معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته / Galaxy J7 Duo را در هند معرفی کرد؛ این گوشی در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در دسترس خواهد بود.
تبلیغات

سامسونگ گوشی هوشمند دیگری از خانواده گلکسی جی به نام گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته / Galaxy J7 Duo را در هند معرفی کرد؛ این گوشی میان رده در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) با قیمتی در حدود ۲۱۰ یورو و در رنگ‌بندی طلایی و مشکی در دسترس خواهد بود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی سوپر امولد با وضوح HD، دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو که همه‌ی آنها از لنزهایی با دیافراگم f /1.9 استفاده می‌کنند، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم‌عامل آندروید ۸ اوریو مجهز خواهد بود.

galaxy j7 duo

سامسونگ گلکسی جی ۷ دوسیم‌کارته از یک پردازنده هشت هسته‌ای سری اگزینوس ۷ به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند که این مجموعه از طریق درگاه کارت میکرو اس‌دی مشترک با سیم‌کارت دوم قابل ارتقا است؛ اسکنر اثر انگشت در قسمت جلو و پایین و رادیو FM از دیگر امکانات این گوشی هستند.

galaxy j7 duo

برخلاف اطلاعات منتشر شده در گذشته هیچ نشانه‌ای از پشتیبانی این گوشی از دستیار بیکس بی وجود ندارد، همچنین هیچ دکمه اختصاصی برای فراخوانی Bixby در کار نیست بنابراین احتمالا این گوشی از این دستیار مجازی اختصاصی سامسونگ بهره نخواهد برد. 

در ادامه می‌توانید تصاویر این گوشی را در اندازه‌ی اصلی مشاهده کنید:

galaxy j7 duo
galaxy j7 duo
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات