تصویر بلک بری آتِن با دو دوربین و کیبورد کامل QWERTY فاش شد

پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری تازه از گوشی هوشمند جدید بلک بری آتِن با دو دوربین در پشت دستگاه و کیبورد کامل QWERTY فاش شد.
تبلیغات

اوضاع‌واحوال شرکت بلک بری با قرار گرفتن در زیرمجموعه TCL Technology بسیار خوب است. در سال گذشته دیدیم که این شرکت از گوشی هوشمند بلک بری کی وان با کیبورد QWERTY رونمایی کرد. بازار از این گوشی استقبال کرده و بلک بری توانست فروش موفقیت‌آمیزی را تجربه کند. با توجه به تصویر منتشرشده از اداره مالیکت فکری چین (SIPO) بلک بری درحال‌توسعه محصول دیگر با عنوان به بلک بری آتِن (BlackBerry Athena) است.

به نظر می‌رسد بلک بری هم برای این‌که بتواند رضایت مخاطبان گوشی‌های خودش را در یک حالت مناسب نگه دارد، به سراغ استفاده از دو دوربین در پشت دستگاه رفته است. بلک بری آتن به‌صورت واضح از فرمول‌های پایه‌ای به بلک بری پیروی می‌کند و هنوز اصالت خودش را برای جذب بازار بیشتر از دست نداده است. در نسخه قبلی بلک بری از صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۳ به ۲ استفاده کرد اما به نظر می‌رسد در نسخه آتن به سراغ دستگاهی بلندتر با نسبت صفحه‌نمایش ۱۶ به ۱۰ رفته است. کیبورد کامل QWERTY امضای بلک بری در گوشی‌های هوشمندش به‌حساب می‌آید که مخاطبان بسیار خاصی را جذب می‌کند.

BlackBerry Athena / بلک بری اتن

بهره‌مندی از یو اس بی نوع C، وجود جک ۳.۵ میلی‌متر در لبه بالایی و دوربین سلفی دیگر مشخصات این دستگاه را کامل می‌کند. هنوز تاریخ مشخصی از زمان عرضه این محصول مطرح نشده است. به نظر شما به بلک بری در سال ۲۰۱۸ می‌تواند بیش از گذشته خبر ساز شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات