وان پلاس 6، ۱۵ اردیبهشت معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ضمن تأیید استفاده از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش توسط وان پلاس، تاریخ رونمایی وان پلاس ۶ منتشر شد.
تبلیغات

مدیرعامل شرکت وان پلاس در توییتر اعلام کرده بود که وان پلاس ۶ با یک بریدگی در بالای صفحه‌نمایش معرفی خواهد شد. تصویری از پنل جلوی دستگاه منتشر شده که ظاهر این دستگاه را به‌صورت کامل نشان می‌دهد. قسمت بریدگی بالای صفحه‌نمایش مربوط به دوربین سلفی، اسپیکر و LED نوتیفیکیشن است. یک نکته بسیار جالب در تصویر متنتشر شده وجود دارد.

وان پلاس 6 / One plus 6

همان‌طوری که در تصویر می‌بینید، لوگو DxOMark همراه با سه علامت سؤال قرارگرفته است. به نظر می‌رسد در این نسخه شاهد افزایش عملکرد دوربین باشیم به‌طوری‌که وان پلاس قصد دارد امتیاز سه رقمی را در DxOMark ثبت کند. با این حساب باید منتظر یک رکورد شکنی دیگر درزمینهٔ دوربین دستگاه باشیم. وان پلاس مشخصات کلی دستگاه را در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده بود. در وان پلاس ۶ از اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. در مورد دوربین این را هم اضافه کنیم که به‌احتمال‌زیاد شاهد دو دوربین با حسگر ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی هستیم.

وان پلاس 6 / One plus 6

با توجه به کارت دعوت منتشرشده از سوی بعضی از منابع، رونمایی از وان پلاس ۶ در تاریخ ۵ می برابر با شنبه، ۱۵ اردیبهشت انجام خواهد شد. وان پلاس ازجمله شرکت‌هایی به‌حساب می‌آید که دستگاهی بسیار هیجان‌انگیز را برای عاشقان فناوری معرفی می‌کند. به نظر شما وان پلاس ۶ بازهم می‌تواند هیاهویی را ایجاد کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات