تنها لپ تاپ موجود ایسوس با گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
اینبار شاهد حضور لپ تاپ قدرتمند و زیبا ROG STRIX GL503VM در بازار های آی تی ایران خواهید بود، لپ تاپی که ایسوس برای علاقه مندان به بازی و البته حرفه ای های این عرصه، تولید کرده است تا تجربه خاص از یک لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب را داشته باشند.
تبلیغات

توزیع و پخش لپ‌تاپ ROG Strix GL503VM  به‌صورتی انحصاری برعهده‌ی شرکت رایان کاوه ایرانیان، نماینده‌ی رسمی توزیع لپ‌تاپ‌های ایسوس در ایران است.

هنر مدرن در سیاه و قرمز

Strix GL503 با طراحی جدید خود بسیار قوی ظاهر شده است. بدنه فلزی برس خورده آن، تمرکز و پیچیدگی درونی را برای گیمرها به ارمغان می آورد. قرمز عمیق و غنی لوگوی ROG و خطوط زیبا بر روی بدنه این لپ تاپ، طراحی ظاهری آن را بسیار مدرن و قدرتمند کرده است. وزن 2.5 کیلوگرم و ظرافت 2.3 سانتیمتر برای یک لپ تاپ مخصوص گیم یک ابعاد بسیار خوب و مناسب است و به شما امکان لذت بردن از بازی را در هر زمان و هر کجا می دهد.

عملکرد فوق العاده با گرافیک GTX 1060 6GB

با Strix GL503 تجربه بازی روان خود را شروع کنید! پردازنده چهار هسته ای نسل هفتم اینتل Core i7 7700HQ و پردازنده گرافیکی NVIDIA® GeForce® GTX 1060 6GB  عملکردی را ارائه می دهد که هم اندازه توانایی های شما در بازی قدرتمند است . STRIX GL503 همچنین 24 گیگابایت حافظه DDR4 2400 مگاهرتز را ارائه می دهد که نیاز شما را در بازی ها و فیلم ها و وب گردی کاملا برطرف خواهد کرد.

STRIX GL503 با گرافیک GTX1060 6GB با معماری پاسکال قدرتی در اختیار شما قرار می دهد که تجربه ی یک کامپیوتر قدرتمند دسکتاپ را در یک کامپیوتر قابل حمل خواهید داشت و همچنین به شما توانایی استفاده از تکنولوژی VR واقعیت مجازی و MULTIPLE MONITORS را می دهد.

رایان کاوه

صفحه نمایش خیره کننده 

Strix GL503 دارای پنل گسترده ای است که تا 50٪ روشن تر از رقبای خود می باشد و دارای سری رنگ sRGB 100% که آن را برای تمام ژانرهای بازی مناسب میکند. همچنین STRIX GL503 از ابزار  ROG GameVisualبهرمند است که میتوانید به آسانی از تنظیمات پیش فرض صفحه نمایش، افزایش وضوح و عملکرد رنگ ها برای انواع ژانرهای بازی استفاده کنید و قطعا حسی نزدیکتر به واقعیت را در بازی ها تجربه خواهید کرد!

رایان کاوه

کیفیت صدا بهینه سازی شده با تکنولوژی پیشرفته SMART

بلندگو های لپ تاپ Strix GL503  صدایی را به گوش شما می رساند که فراموش نخواهید کرد! سیستم صوتی این لپ تاپ از تکنولوژی تقویت کننده ی هوشمندی بهرمند است که حجم صدا را در بازی تا 200% بالاتر خواهد برد و اعوجاج در صدا را به حداقل خواهد رساند تا شما تجربه صدای صاف و فوق العاده ای را داشته باشید.

کیبورد مخصوص بازی

لپ تاپStrix GL503 دارای فناوری Aura RGB می باشدکه به شما توانایی سفارشی سازی نور پس زمینه را مطابق با سبک بازی و یا خلق و خوی خودتان خواهد داد. همچنین با طراحی چهار کلید جدید mute، volume up/down و ROG Gaming Center در گوشه سمت راست صفحه کلید در جایی که شما نیاز دارید کنترل سریع و راحتی را در بازی به شما خواهد داد و همچنین کلید های WASD به صورت برجسته طراحی شده و به کمک تکنولوژی Anti-Ghosting و کلید چرخان n-key کنترل کامل لپ تاپ در نوک انگشتان شما می باشد.

رایان کاوه

کمپین چمپیونز

SONIC STUDIO و SONIC RADAR

لپ تاپStrix GL503  با بهره گیری از نرم افزار ROG Sonic Studio و با تکنولوژی تثبیت صدا و لغو نویز درون بازی، صدای بلند، واضح و لذت بخش تری را به شما ارائه میدهد. رادار صوتی به بازیکنان کمک می کند تا حریفان را از طریق پوششی درصفحه نمایش که موقعیت نسبی اسلحه، صدای قدم های پا و دیگر جلوه های صوتی در بازی را نشان می دهد شناسایی کنند. با استودیو Sonic و رادار صوتیSonic، گیمرها از کیفیت بالا صدا در بازی لذت می برند که خود یک مزیت استراتژیک در بازی ها می باشد.

مرکز بازی ROG

فقط با فشار دادن یک کلید ، ROG Gaming Centerشما را قادر می سازد تا یک داشبورد جامع با بارهای اطلاعات مفید، از جمله فرکانس های CPU و GPU، ولتاژ و دما را ببینید. شما می توانید از کنترل پنل برای تنظیم انرژی مصرفی CPU و GPU در هر زمان استفاده کنید. ROG GameFirst IV، ROG Aura Core، XSplit GameCaster،  NVIDIA GeForce Experienceو تنظیمات نرم افزار ASUS Splendid به راحتی از طریق ROG Gaming Center قابل دسترسی است. ROG Gaming Center همچنین از طریق برنامه آندروید ROG در دسترس است.

خنک بمان

 Strix GL503 دارای انتقال حرارت هوشمند است که با استفاده از چندین لوله گرما و فن خنک کننده دوگانه برای به حداکثر رساندن عملکرد CPU و GPU طراحی شده است، که به شما این امکان را می دهد که از CPU و GPU با نهایت سرعت خود استفاده کنید و به این معنی است که شما در طول مبارزات شدید از ثبات کامل لذت خواهید برد!

ارتقاء حافظه در لحظه

لپ تاپ Strix GL503 خود را فقط در یک ثانیه ارتقاء دهید. برای این کار کافیست پنل کشویی که با یک پیچ متصل است جدا کنید و حافظه لپ تاپ خود را ارتقاء دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول قدرتمند به سایت www.rayankaveh.com مراجعه کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات