تصویری از وان پلاس 6 با طراحی جالب پنل پشتی و جک هدفون فاش شد

پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس تصویر جدیدی از وان پلاس ۶ در توییتر به اشتراک گذاشته است که قسمت‌های پشتی، زیرین و چپ این گوشی هوشمند را در معرض دید قرار می‌دهد.
تبلیغات

ماه گذشته دو تصویر از وان پلاس ۶ به فاش شد که مشخصات آن را در معرض دید عموم قرار می‌داد؛ گوشی هوشمند بزرگی با بریدگی شبیه آیفون ۱۰، دوربین اصلی دوگانه که در قسمت مرکزی تعبیه شده است و یک حسگر اثر انگشت در زیر آن، از جمله خصوصیات این دستگاه بودند. حال تصویر جدیدی از وان پلاس ۶ منتشر شده است که اطلاعات دیگری از نسل بعدی تلفن‌های هوشمند وان پلاس را در اختیار ما قرار می‌دهد.

حال تصویر جدیدی توسط ایوان بلس منتشر شده است و همان‌طور که در بالا مشاهده می‌کنید، نمایی از قسمت‌های پشتی، پایین و چپ این دستگاه را در معرض دید قرار می‌دهد. قسمت پشتی وان پلاس ۶ دارای یک بافت متمایز از سایر نقاط است؛ بنابراین این گونه به نظر می‌رسد که با تصاویر پیشین که قسمت پشتی این دستگاه را براق نشان می‌دادند، متفاوت است. البته حسگر اثر انگشت و دوربین دوگانه با تصاویری که پیش از این به بیرون درز کرده بودند، مطابقت دارند.

در قسمت زیرین وان پلاس ۶، یک پورت USB نوع C، یک اسپیکر و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به چشم می‌خورد (همان‌طور که احتمالا می‌دانید، وان پلاس برخلاف سایر سازندگان گوشی هوشمند، علاقه‌مند به استفاده از جک‌ صوتی استاندارد است). همچنین می‌توان عبارت «طراحی‌شده توسط وان پلاس» را در قسمت پشتی این دستگاه مشاهده کرد. به‌طور کلی، ممکن است وان پلاس ۶ با اوپو آر ۱۵ که اخیرا معرفی شد، شباهت داشته باشد؛ اما این شباهت تنها در قسمت جلویی این دستگاه‌ها مشهود است. این گونه به نظر می‌رسد که قسمت پشتی این دستگاه به‌طور کامل بازطراحی شده است.

انتظار می‌رود که جدیدترین پرچم دار وان پلاس به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز باشد و از جمله مشخصات آن می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و ۸ گیگابایت رم اشاره کرد. احتمالا برای رونمایی از وان پلاس باید ۶ تا ماه ژوئن (خرداد-تیر) صبر کنیم و امیدواریم این صبر کردن ارزشش را داشته باشد. تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، نمونه‌های فاش‌شده‌ی پیشین از وان پلاس ۶ هستند.

تصویر لو رفته از وان پلاس ۶

می‌توانید از صفحه‌ی وان‌پلاس 6 در دیتابیس محصولات زومیت برای اطلاع از مشخصات فنی فاش‌شده و شایعات مربوط به آن استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات