هواوی فری باد معرفی شد

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در مراسم روز گذشته، هواوی از هدفون‌ بی‌سیم جدیدی با نام هواوی فری باد رونمایی کرد.
تبلیغات

هدفون‌ بی‌سیم هواوی فری باد (Huawei FreeBud)، لوازم جانبی منحصربه‌فردی است که در کنار هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پرو معرفی شد. این هدفون‌ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به هدفون‌ بی‌سیم اپل ایرپاد دارد؛ البته با این تفاوت که هواوی برای فری باد، رنگ مشکی هم در نظر گرفته است. در کنار این محصول، هواوی دو هدفون باسیم خود را هم در نسخه جدید معرفی کرد. ایرفون ۳ با قابلیت حذف نویز و هدفون جدید دور گوشی که از Audiophile-grade برای تبدیل دیجیتال به آنالوگ جهت بالا بردن کیفیت صدا استفاده می‌کند، لوازم جانبی‌ جالب هواوی در مراسم معرفی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو بودند.

هواوی فری باد با برچسب قیمتی ۱۵۹ یورو به بازار عرضه می‌شود. این هدفون می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۰ ساعت کار کند که روی کاغذ، از اپل ایرپاد با ۵ ساعت شارژدهی، عملکرد بهتری دارد.

هواوی فری باد / Huawei FreeBud

 فری باد همانند ایرپاد دارای کیسی است که وظیفه شارژ دستگاه و باتری اضافه را بر عهده دارد. از کیس فری باد به‌صورت افقی استفاده می‌شود‌؛ درحالی‌که کیس ایرپاد به‌صورت عمودی از آن محافظت می‌کند.

هواوی در مراسم اعلام کرد که فری باد عملکرد بهتری از نظر میزان و کیفیت صدا دارد. همانند بسیاری دیگر از پرچم‌داران که جک هدفون را حذف کرده‌اند، هواوی فری باد می‌تواند بهترین پیشنهاد برای دارندگان هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو باشد.

نظر شما در مورد هواوی فری باد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات