بیانیه مطبوعاتی هواوی درباره هواوی پی 20، پی 20 پرو و میت RS پورشه دیزاین

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
هواوی طی مراسمی در شهر پاریس، نسل جدید پرچم‌داران سری پی را با نام پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو به همراه نسخه‌ای جدید از سری میت با عنوان میت RS پورشه دیزاین رونمایی کرد.
تبلیغات

امروز هواوی از گوشی‌های جدید هواوی P20 و هواوی P20 Pro طی یک مراسم با شکوه در پاریس رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید بیانیه‌ی مطبوعاتی هواوی برای معرفی گوشی‌های پی ۲۰، پی ۲۰ پرو و میت RS پورشه دیزاین را مطالعه کنید:

Huawei P20 Pro از اولین دوربین سه‌گانه لایکا دنیا بهره می‌برد. همچنین هر دو گوشی P20 معرفی‌شده در این مراسم از پیشرفت‌های بی‌سابقه‌ای در هوش مصنوعی برخوردارند که تجربه عکاسی هوشمند بی‌نظیری با گوشی هوشمند برای کاربران به ارمغان آورده است.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، در این مراسم گفت:

گوشی‌های سری P با خلاقیت به‌کاررفته در تولید آن‌ها، علاقه به عکاسی با موبایل را در جهان شعله‌ورتر می‌کنند. با لنزهای سه‌گانه بی‌نظیر در دوربین Huawei P20 Pro، پیشرفت‌های قدرتمند هوش مصنوعی (AI) و رنگ‌های جدید، زیبایی و تلألو نور در طراحی گوشی‌های جدید سری Huawei P20 انعکاس یافته است. Huawei P20 و Huawei P20 Pro به کاربران فعال امروزی این امکان را می‌دهند تا لحظات ارزشمند در جهان اطرافشان را به سبکی متفاوت با سایر گوشی‌ها ثبت کنند.

قابلیت‌های اصلی سری Huawei P20 شامل موارد زیر هستند:

  • یک سیستم دوربین پیشرفته برای گرفتن نور بیشتر، جزئیات دقیق‌تر و زیبایی چشمگیرتر از دوربین سه‌گانه بی‌نظیر لایکا در Huawei P20 Pro با قابلیت ثبت حداکثر میزان پیکسل در عکس‌ها در دنیای امروز گوشی‌های هوشمند و دوربین دوگانه کاملاً جدید لایکا در Huawei P20.
  • قابلیت‌های نوآورانه عکاسی شامل Master AI برای بهره‌گیری حرفه‌ای از هوش مصنوعی در عکاسی و Huawei AIS برای گرفتن لرزش با هوش مصنوعی در این مدل‌های جدید برای اولین بار معرفی شده‌اند.
  • حاشیه‌های بسیار نازک در بدنه‌ای با رنگ‌های چشم‌نواز که به زیبایی نور را انعکاس می‌دهند، طراحی بدیعی برای گوشی‌های Huawei P20 و Huawei P20 Pro به ارمغان آورده‌اند. 
  • با وجود پردازنده قدرتمند Kirin 970 با واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) در کنار نسخه ۸.۱ رابط کاربری اختصاصی EMUI هواوی که بر مبنای اندروید نسخه ۸.۱ طراحی شده، تجربه کاربری در این سری جدید کاملاً روان و دل‌پذیر است.

در این مراسم علاوه بر گوشی‌های Huawei P20 و Huawei P20 Pro، هواوی از نسل سوم گوشی‌های خود با طراحی شرکت پورشه دیزاین با نام PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS هم رونمایی کرد. در ادامه همکاری هواوی با یکی از برترین برندهای جهانی، گوشی  PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS با بهره‌گیری از زبان طراحی و امضای شرکت پورشه دیزاین در کنار تکنولوژی های برتر هواوی، استاندارد جدیدی از گوشی‌های هوشمند لوکس را به کاربران معرفی می‌کند.

پی 20 هواوی/Huawei P20

عکاسی فوق حرفه ای با هوش مصنوعی

سری Huawei P20 یک سیستم پیشرفته و جدید دوربین را معرفی کرده که با قابلیت‌های خود، همه بخش‌های تجربه کاربران در عکاسی با گوشی هوشمند را به شکل چشمگیری ارتقاء داده است. Huawei P20 Pro از یک دوربین سه‌گانه لایکا بهره می‌برد که یک سنسور رنگی ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور تک‌رنگ ۲۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز تله فوتو در آن تعبیه شده است و می تواند عکس‌هایی با بیشترین تعداد پیکسلی که در دیگر گوشی‌های مدرن امروزی وجود ندارد ثبت کند. این دوربین همچنین به یک سیستم جدید و اختصاصی پردازش رنگ لایکا و یک پردازنده ISP اختصاصی در کنار سنسور شدت رنگ برای تولید رنگ‌های بهتر مجهز شده است.

با وجود اندازهی دیافراگم f/1.8، f/1.6 و f/2.4 در این دوربین، امکان ثبت جزئیات به شکل واضح و شفاف وجود دارد. Huawei P20 Pro همچنین با لنزهای جدید لایکا VARIO-SUMMILUX با امکان بزرگنمایی اپتیکال سه برابری (3x Optical Zoom) برای عکاسی مسافت طولانی بسیار مناسب است؛ چراکه امکان بزرگنمایی هیبریدی آن به پنج برابر رسیده است (5x Hybrid Zoom). عکاسی در نور کم با ایزو ۱۰۲۴۰۰، از دیگر قابلیت‌های این دوربین محسوب می‌شود.

Huawei P20 بر مبنای موفقیت های گوشی گذشته سری P با یک دوربین دوگانه لایکا کاملاً جدید که از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های ۱.۵۵ میکرومتر و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی تک‌رنگ بهره می‌برد، عرضه شده و امکان عکاسی با کیفیت بسیار مناسب در محیط‌های کم‌نور را دارا است.

به علاوه هر دو گوشی Huawei P20 و Huawei P20 Pro از یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با قابلیت‌های زیباسازی با هوش مصنوعی و نورپردازی چهره سه‌بعدی که نتیجه آن سلفی‌های زیبا با رنگ پوست طبیعی بهینه‌شده است، بهره می‌برد.

با وجود واحد پردازش عصبی اختصاص (NPU) کرین ۹۷۰ در چیپ اصلی، قابلیت‌های هوش مصنوعی در دوربین‌های گوشی‌های سری P20 ارتقاء زیادی یافته است. اکنون این دوربین‌ها می‌توانند با هوش مصنوعی خود، ماهیت ۱۹ صحنه و سوژه را تشخیص بدهند و تنظیمات لازم مربوط به آن‌ها را برای عکاسی باکیفیت به‌صورت اتوماتیک به آن‌ها تخصیص دهند. قابلیت جدید دیگر این دوربین‌ها قابلیت پیش‌بینی فوکوس 4D است. در این حالت دوربین حرکت سوژه را پیش‌بینی می‌کند و فوکوس روی سوژه در حال حرکت را با دقت بالا و با جزئیات دقیق انجام می‌دهد. به علاوه تکنولوژی جدید Huawei AIS برای گرفتن لرزش عکس با هوش مصنوعی در این دوربین پیش‌بینی شده است.

در حوزه فیلم‌برداری، سری Huawei P20 از لرزش‌گیر ۶ محوره بهره می‌برد و از فیلم‌برداری آهسته (Slow Motion) با قابلیت ثبت ۹۶۰ فریم در ثانیه برای ثبت کلیه جزئیات در حرکت آهسته برخوردار است.

طراحی چشم نواز با انعکاس نور

گوشی‌های سری Huawei P20 از بیرون با نور احاطه شده‌اند. Huawei P20 و Huawei P20 Pro با رنگ جدید، جذاب و اختصاصی آسمان نیمه‌روشن (Twilight) به بازار عرضه می‌شوند. این رنگ با افکت انعکاسی زیبای خود، حاصل چندین لایه پوشش نوری NVMC به کار گرفته‌شده زیر شیشه پشت گوشی است که وقتی نور به سطح آن برخورد می‌کند با یک تغییر تدریجی و به‌زیبایی منعکس می‌شود. به علاوه هواوی این گوشی‌ها را در رنگ‌های مشکی، آبی نیمه‌شب و صورتی طلایی نیز عرضه خواهد کرد.

این گوشی‌ها همچنین از صفحه نمایش تمام صفحه (FullView) با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برند که موجب شده است نسبت صفحه نمایش به بدنه در آن‌ها بسیار بالا باشد. اندازه صفحه نمایش Huawei P20 به میزان ۵.۸ اینچ و Huawei P20 Pro به میزان ۶.۱ اینچ است. این صفحه نمایش FullView با حاشیه‌های نازک در کنار گوشه‌های گرد اطراف بدنه، علاوه بر زیبایی، موجب خوش‌دست‌تر شدن گوشی شده است.

هواوی پی 20 پرو/Huawei P20 Pro

مدیریت انرژی با هوش مصنوعی و تجربه کاربری روان

با وجود پردازنده قدرتمند کرین ۹۷۰ در کنار نسخه ۸.۱ رابط کاربری اختصاصی  EMUI هواوی که بر مبنای اندروید نسخه ۸.۱ طراحی شده، تجربه کاربری در گوشی‌های سری Huawei P20 کاملاً روان و قابل قبول است. EMUI ۸.۱ که با هوش مصنوعی توانمندتر شده است، از قابلیت‌هایی همچون موارد زیر بهره می‌برد:

  • Huawei Share 2.0 برای اشتراک‌گذاری فایل بین گوشی‌های هواوی و کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز و مک
  • قابلیت ارتباط بی‌سیم Huawei P20 به صفحه‌نمایش‌های بزرگ با Easy Projection
  • قابلیت تقسیم صفحه نمایش به دو قسمت برای کار با دو نرم‌افزار در یک زمان با قابلیت Smart Screen

سری Huawei P20 از بهترین کیفیت صدای بلوتوث با پنهای باند ۹۹۰ کیلوبیت در ثانیه برای پخش با کیفیت فایل‌های صوتی Hi-res پشتیبانی می‌کند. همانند سری Mate، این سری از پرچم‌داران هواوی از استاندارد ایمنی TÜV Safety برای شارژ سریع برخوردار هستند. باتری Huawei P20 Pro از ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و باتری Huawei P20 از ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. لازم به ذکر است که مدیریت انرژی در این سری از گوشی‌ها با هوش مصنوعی بهینه شده  استکه خود موجب دوام بیشتری باتری در هر نوبت شارژ می‌شود.

گوشی‌های سری Huawei P20 از یک نسخه اختصاصی نرم‌‎افزار Prisma بهره می‌برند که فیلترها را بر مبنای تشخیص نوع سوژه و صحنه با هوش مصنوعی گوشی پیشنهاد می‌دهد. به علاوه سری Huawei P20 در همکاری تجاری با گوگل، از Google ARCore برای ارائه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

تجهیزات جانبی صوتی

  • در کنار گوشی‌های Huawei P20، هواوی از سه وسیله‌ی جانبی صوتی هم رونمایی کرد:
  • HUAWEI FreeBuds اولین هدفون بی‌سیم استریوی هواوی است که تجربه صوتی تأثیرگذاری برای کاربران عرضه می‌کند.
  • HUAWEI Active Noise Canceling Earphones 3 هدفونی با سه حالت کنسل کردن نویز محیط با پشتیبانی از پخش با کیفیت فایل‌های صوتی Hi-res است و از رابط USB Type-C برای ارتباط با گوشی بهره می‌گیرد.
  • HUAWEI DAC Headphone Amplifier با چیپ DAC خود می‌تواند پخش صداهای با کیفیت 384 kHz،ا32-bit را بدون کاهش جزئیات آن برای هدفون‌های بسیار قدرتمند با امپدانس تا ۶۰۰ اهم فراهم کند.

گوشی جدید لوکس PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS:

عرضه گوشی‌های پورشه دیزاین در سری Huawei Mate از سال ۲۰۱۶ آغاز شد. آخرین نتیجه همکاری هواوی و پورشه دیزاین گوشی جدید PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS است که علاوه بر بهره بردن از زبان طراحی اختصاصی و ویژه شرکت پورشه دیزاین، از آخرین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند هواوی نیز برخوردار شده است که از آن جمله می‌توان به دوربین سه‌گانه لایکا ۴۰ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت، استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP-67 اشاره کرد. برای اولین بار گوشی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate RS علاوه بر رنگ اختصاصی مشکی پورشه دیزاین، در رنگ قرمز هم عرضه می‌شود.

شما می‌توانید مشخصات فنی کامل و قیمت P20 و P20 پرو هواوی را در صفحه‌ی مختص به آن‌ها در دیتابیس محصولات زومیت مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات