Shiftcam 2.0 به آیفون، ۶ لنز کاربردی و یک لنز حرفه‌ای اضافه می‌کند

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بدون شک یکی از مزایای به‌شدت کاربردی آیفون، ارائه رنج زیادی از لوازم جانبی و افزودنی‌هایی است که دستگاه را به‌مراتب کاربردی‌تر خواهد کرد.
تبلیغات

 Shiftcam 2.0 به‌عنوان نسخه دوم از این لوازم جانبی است که به‌عنوان یک قاب، آیفون شما را مجهز به ریلی می‌کند که توسط آن می‌توانید از ۶ لنز با کاربرد‌های مختلف همراه با یک لنز حرفه‌ای استفاده کنید. این قاب برای آیفون ۷ و آیفون ۸ در نسخه‌های معمولی یا پلاس و آیفون ۱۰ طراحی‌ شده است. از نظر پشتیبانی، تفاوتی بین دستگاه‌ها وجود ندارد و با کمک ریل به‌ کار گرفته‌شده، به‌راحتی می‌توانید از هر لنزی استفاده کنید. Shiftcam 2.0 دارای لنزهای دو برابری تله، ۲۰ برابری ماکرو، ۱۰ برابری ماکرو، لنز با زاویه دید ۱۲۰ درجه و لنز با زاویه دید ۱۸۰ درجه فیش‌آی است. البته این مورد را اضافه کنیم که لنز با زاویه دید ۱۲۰ درجه روی دوربین جلوی دستگاه نیز نصب می‌شود.

قاب Shiftcam 2.0
قاب Shiftcam 2.0

همان‌طوری که در تصاویر می‌بینید، این تعداد لنز روی یک اسلایدر قرار گرفته‌اند که به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. ShiftCam پای خود را فراتر از این نیز گذاشته است و با کمک طراحی جدید، به شما امکان استفاده از لنزهای حرفه‌ای هم می‌دهد. در سری لنزهای حرفه‌ای می‌توانید از لنز تله، ۲۳۸ درجه فیش‌آی، ماکرو و لنزهای زاویه باز استفاده کنید.

عملکرد Shiftcam 2.0

این پروژه در کیک‌استارتر ثبت‌ شده و به‌صورت پایه، ۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و اگر ست حرفه‌ای و قاب مخصوص را هم سفارش دهید، تا ۳۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. شما بگویید؛ آیا تجربه استفاده از لنزهای مشابه روی آیفون دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات