بخش «دستگاه‌ها» به اپلیکیشن مایکروسافت استور اضافه شد

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن مایکروسافت استور، ردموندی‌ها تب جدیدی با نام «Devices» برای نمایش دستگاه‌های ویندوزی اضافه کرده‌اند.
تبلیغات

به‌ نظر می‌رسد که مایکروسافت در آستانه‌ی انتشار رسمی به‌روزرسانی رداستون ۴ یا «آپدیت بهاره‌ی کریترز» برای ویندوز ۱۰، طی چند هفته‌ی آینده، کماکان در حال اِعمال تغییراتی در قالب اپلیکیشن استور است؛ زیرا در کنار اضافه‌ شدن افزونه‌ی مایکروسافت استور برای مرورگر اج، ردموندی‌ها در جدیدترین به‌روزرسانی این اپلیکیشن، دسته‌ی جدیدی موسوم به «Devices» نیز اضافه کرده‌اند.

همان‌طور که از نام دسته‌ی «Devices» برمی‌آید، مایکروسافت در این بخش از اپلیکیشن استور به نمایش دستگاه‌های جدید ویندوزی شامل کامپیوترهای سرفیس، اسپیکر هوشمند هارمان کاردن اینووک، کنسول‌های ایکس‌باکس، کامپیوترهای شخصی دل و اچ‌پی، هدست‌های واقعیت ترکیبی و لوازم جانبی گوناگون را به نمایش می‌گذارد. در حقیقت دسته‌بندی‌ موجود در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن استور، مشابه نمونه‌ای است که پیش‌تر در وب‌سایت مایکروسافت تجربه‌ کرده‌ایم.

مایکروسافت استور

در کنار خرید آسان دستگاه‌های جدید تنها با یک کلیک، کاربران می‌توانند پیش‌سفارش مواردی مانند پایه‌ی شارژ See of Thieves Xbox Pro را نیز ثبت کنند. در فرآیند خرید از اپلیکیشن مایکروسافت استور، درست‌ مانند نسخه‌ی وب، از کاربر آدرس تحویل کالا و نوع پرداخت درخواست می‌شود.

درحالی‌که پروسه‌ی اضافه‌ شدن کامل «www.microsoft.com/store» به اپلیکیشن استور در ویندوز ۱۰، مدتی مدیدی به طول انجامید؛ اما این مسئله، تأثیر قابل توجهی بر افزایش پایانه‌های فروش مایکروسافت و سایر تولیدکنندگان خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست که آیا تب جدید دستگاه‌ها در تمام دنیا در دسترس خواهد بود یا خیر؛ بنابراین ممکن است تنها در نقاطی شاهد اضافه‌ شدن آن باشیم که از فروشگاه آنلاین مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات