سامسونگ مشکلات مربوط به صفحه لمسی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را بررسی می‌کند

شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار گزارش‌هایی از بروز مشکل در کارکرد صفحه‌ی لمسی گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، سامسونگ این مسئله را بررسی خواهد کرد.
تبلیغات

چنانچه روز گذشته با زومیت همراه بوده باشید، احتمالا می‌دانید که تعدادی از کاربران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از وجود نواحی مرده‌ای در نمایشگر گوشی‌های خود گزارش داده‌اند که بخشی از صفحه‌نمایش را غیر قابل استفاده می‌کند. طی روزهای گذشته، چندین کاربر بروز چنین مشکلی را در فروم رسمی سامسونگ و وب‌سایت ردیت به‌ اشتراک گذاشته‌اند؛ اما با توجه به این گزارش‌های متعدد، سامسونگ بیانیه‌ای در رابطه با مشکل پیش‌آمده منتشر کرده است که در آن، ضمن اعلام آگاهی از وجود چنین مسئله‌ای، برای سایر کاربرانی که با مشکل مشابهی برخورد کرده‌اند، راهکاری برای تماس با این شرکت پیشنهاد داده‌ است.

در حال حاضر از گستردگی مشکل پیش‌آمده برای صفحه لمسی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس آگاهی نداریم؛ چرا که مشخص نیست سامسونگ چه تعداد از کهکشانی‌های جدید خود را به فروش رسانده است، ضمن اینکه ما در زومیت حین بررسی این محصولات، با مشکلی در کارکرد صفحه‌ی لمسی آن‌ها برخورد نکردیم؛ اما بی‌شک نمی‌توان وجود چنین مشکلی یا احتمال گسترده‌ بودن آن را با قطعیت رد کرد. بیانیه‌ی سامسونگ بدین شرح است:

رضایت مشتری، مهم‌ترین اصل در کسب‌وکار سامسونگ محسوب می‌شود و ما به‌ دنبال ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن هستیم. در حال حاضر گزارش‌های مربوط به مشکلات صفحه‌ی لمسی تعدادی از گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را بررسی می‌کنیم و با مشتریانی که چنین مشکلاتی را تجربه کرده‌اند، در ارتباط هستیم.توصیه می‌کنیم هر کاربری که سؤالی در این زمینه دارد، به‌صورت مستقیم از طریق 1-800-SAMSUNG با ما در تماس باشد.

آیا شما کاربران عزیز زومیت چنین مشکلی را تجربه کرده‌اید؟ آیا به نظر شما مشکل پیش‌آمده برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در نهایت منجر به بروز شرایطی مشابه گلکسی نوت ۷ خواهد شد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات