برخی از کاربران گلکسی اس 9 مشکلاتی را در کارکرد صفحه لمسی گزارش می‌کنند

جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برخی از کاربران گلکسی اس ۹ مدعی هستند که عملکرد لمسی نمایشگر گوشی‌ آن‌ها با مشکل مواجه است و لمس بخش‌هایی از آن، نتیجه‌ای در برندارد.
تبلیغات

ظاهرا برخی از گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از نمایشگر معیوبی استفاده می‌کنند که در تشخیص لمس دست کاربر دچار مشکل است. مشکل یادشده توسط چندین کاربر وب‌سایت ردیت و فروم‌های رسمی سامسونگ گزارش شده است و به‌نظر می‌رسد که در اغلب موارد، کاربران گلکسی اس ۹ پلاس با آن مواجه هستند.

مشکل پیش‌آمده برای کهکشانی‌های جدید سامسونگ، تنها در بخش‌هایی از نمایشگر موسوم به «نواحی مرده» به‌وجود می‌آید؛ اما موقعیت این نواحی در هر گوشی با نمونه‌‌های دیگر متفاوت است. گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سوایپ یا لمس در نواحی مرده‌ی نمایشگر گوشی‌های معیوب شناسایی نمی‌شود و اگر این ناحیه در قسمتی مانند نوار اعلان‌ها باشد، می‌تواند کارکرد گوشی را با مشکلات جدی مواجه کند.

به‌عنوان نمونه توجه شما را به تصویر متحرک زیر جلب می‌کنیم که توسط یکی از کاربران وب‌سایت ردیت منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که در آن نواحی مرده‌ی نمایشگر، در اطراف کلید‌های E ،R و T کیبورد قرار دارند و فرآیند تایپ کلمات را با مشکل مواجه می‌کنند.

مشکل در صفحه لمسی گلکسی اس ۹

ظاهرا بالا بردن سطح حساسیت گوشی، از شدت مشکل پیش‌آمده می‌کاهد، البته با راهکارهایی مانند بزرگ‌تر کردن ابعاد کیبورد یا جابه‌جا کردن آیکون‌ها بسته به موقعیت ناحیه‌ی مرده نیز می‌توان به‌صورت موقت تا حدودی از وخامت اوضاع کاست. با این حال، این مسأله قابل اغماض نیست؛ بنابراین چنانچه متوجه بروز چنین مشکلی در گوشی هوشمند خود شده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر برای رفع آن با مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ تماس بگیرید و مشکل پیش‌آمده را مطرح کنید.

آیا شما کاربران عزیز زومیت با چنین مشکلی در پرچم‌داران جدید سامسونگ مواجه شده‌اید؟ تجربه‌ی خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات