زدتی‌ای گوشی میان‌رده نوبیا V18 را با حاشیه‌های باریک معرفی کرد

جمعه ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت زدتی‌ای از گوشی جدیدش با نام تجاری «نوبیا V18» رونمایی کرده است؛ مدل معرفی شده، دوربین تکی و نمایشگر ۱۸:۹ دارد.
تبلیغات

به دنبال رونمایی از گوشی میان‌رده نوا 3e هواوی، میزو E3، اوپو R15 و ویوو ایکس ۲۱ (Vivo X21) در چین، برند «نوبیا» شرکت زدتی‌ای نیز گوشی جدیدش را به‌تازگی معرفی کرده است. گوشی جدیدی که توسط این شرکت ارائه شده، از برند «نوبیا» است و به همین جهت، خبری از برند «زدتی‌ای» در قاب پشتی گوشی نیست.

جدیدترین میان‌رده شرکت زدتی‌ای که نوبیا V18 نامیده می‌شود، پنل پشتی از جنس فلز دارد؛ به همین جهت، نوارهای پلاستیکی آنتن در بالا و پایین قاب پشتی به کار گرفته شده است. برخلاف میان‌رده‌های نوا 3e هواوی، اوپو R15 و ویوو ایکس ۲۱ که بریدگی در بالای صفحه‌نمایش خود دارند؛ گوشی جدید زدتی‌ای فاقد بریدگی بوده و حاشیه‌ی بالای نمایشگر را حفظ کرده است. با این‌حال، نوبیا V18 حاشیه‌ی بسیار باریکی در بالا و پایین صفحه‌نمایش خود دارد.

نوبیا V18

در پنل جلوی گوشی، زدتی‌ای از یک نمایشگر ۶.۰۱ اینچی از نوع IPS LCD استفاده کرده است؛ صفحه‌نمایش این مدل، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و نسبت ابعاد نمایشگر نیز ۱۸:۹ است. نزدیک به ۷۸ درصد از پنل جلوی گوشی با صفحه‌نمایش ۶.۰۱ اینچی پوشانده شده است.

تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام، قلب تپنده گوشی نوبیا V18 است؛ این پردازنده از هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 استفاده می‌کند و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ برای آن درنظر گرفته شده است که رندر محتوای گرافیکی را برعهده دارد. چهار گیگابایت رم، تجربه مناسبی را از مالتی‌تسکینگ به ارمغان خواهد آورد. میان‌رده جدید زدتی‌ای، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتر احتیاج داشته باشید، می‌توانید از کارت حافظه میکرو SD استفاده کنید که ارتقای فضای ذخیره‌سازی را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر فراهم خواهد کرد. لازم به‌ذکر است که مدل اخیراً معرفی شده، از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند اما درگاه سیم‌کارت دوم و کارت حافظه میکرو SD مشترک است؛ به همین جهت استفاده از کارت حافظه، شما را تنها به استفاده از یک سیم‌کارت مجاب می‌کند.

برخلاف میان‌رده‌هایی که شرکت‌های چینی با دوربین دوگانه معرفی کرد‌ه‌اند، نوبیا V18 فاقد دو دوربین در قاب پشتی است؛ این مدل از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده می‌کند که دهانه لنزی سنسور دوربین اصلی، F2.2 است. دوربین اصلی همچنین فلاش LED دارد که تصویربرداری در محیط با نور نامناسب را امکان‌پذیر خواهد کرد؛ باید اشاره کرد که چینش فلاش LED و دوربین اصلی به گونه‌ای است که گمان می‌کنید دو دوربین در پنل پشتی گوشی به صورت افقی جای گرفته است. برای عکاسی سلفی نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F2.0 در جلوی گوشی درنظر گرفته شده است. دوربین اصلی و سلفی، می‌توانند ویدیوهایی با رزولوشن حداکثری 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت برسانند.

نوبیا V18

برای احراز هویت کاربران، نوبیا V18 از حسگر اثرانگشت در قاب پشتی استفاده می‌کند. باید اشاره کرد که این مدل به رنگ مشکی، طلایی و قرمز عرضه خواهد شد. جدیدترین میان‌رده زدتی‌ای از برند «نوبیا» با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت همراه شده است؛ این مدل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. با وجود عرضه گوشی‌های جدید با سیستم‌عامل اندروید اوریو، نوبیا V18 از اندروید نوقا بهره می‌گیرد؛ رابط‌کاربری با پوسته Nubia UI 5.1 شخصی‌سازی شده است.

براساس اعلام رسمی شرکت زدتی‌ای، نوبیا V18 با قیمت ۱۲۹۹ یوآن (۲۰۵ دلار) از تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) در چین عرضه خواهد شد؛ علاقه‌مندان در چین، می‌توانند این گوشی را از امروز سفارش دهند.

مشخصات گوشی جدید زدتی‌ای در ادامه آمده است:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات