فروش گلکسی اس 9 آغاز شد؛ خریداران جلوی فروشگاه‌های سامسونگ صف کشیدند

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ فروش گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را از امروز با برگزاری مراسم فرش آبی آغاز کرد.
تبلیغات

فروش گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از امروز صبح در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ آغاز شد؛ فروش این گوشی‌ها با برگزاری مراسم خاصی با عنوان فرش آبی انجام می‌شود. بر این اساس سامسونگ شرایط ویژه‌ای برای کسانی که جزو نخستین خریداران گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هستند، در نظر گرفته است؛ افرادی که از صبح روز چهارشنبه برای خرید این گوشی در فروشگاه‌های اعلام‌شده حاضر شوند، بر اساس قرعه‌کشی می‌توانند از تخفیف ویژه‌ برای خرید برخوردار شوند.

بازار چارسو-سامسونگ- گلکسی اس ۹

سامسونگ از میان ۵۰۰ نفر اولی که امروز در چهار شهر و مراکز خرید اعلام شده حاضر شوند، قرعه‌کشی برگزار می‌کند و از میان این افراد به اولین خریداران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از ۳ تا ۱۰ میلیون ریال تخفیف خرید گوشی اهدا می‌شود.

قیمتی که سامسونگ برای گوشی‌‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در نظر گرفته است به ترتیب:

  • گلکسی اس ۹ نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان
  • گلکسی اس ۹ نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ۴ میلیون و ۹۵ هزار تومان
  • گلکسی اس ۹ پلاس نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان
  • گلکسی اس ۹ پلاس نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی ۴ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان
بازار موبایل- چارسو

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مراسم فرش آبی در فروشگاه بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس (بازار موبایل) صبح امروز در تهران و پس از آن در فروشگاه مگامال تهران، مایکروتل پلاس کرج، لاله پارک تبریز، خانه موبایل مشهد و فروشگاه مرکزی اصفهان در ساعت ۱۸ بعد از ظهر برگزار می‌شود. در این مراسم بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر اول صف در هر فروشگاه قرعه‌کشی صورت می‌گیرد و در مجموع به بیش از ۲۰۰ نفر تخفیف‌های ۱۰، ۷، ۵ و ۳ میلیون ریالی خرید گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات