زوم‌اپ: Aerial Live Wallpaper؛ پس‌زمینه‌های زنده اپل تی‌وی برای گوشی‌ اندروید

یک‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسکرین‌سیور‌‌های متعددی برای گوشی‌ها وجود دارد. در این مطلب نمونه‌های معروف اپل‌ تی‌وی را در قالب پس‌زمینه‌ی متحرک، برای گوشی‌های اندروید معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

هنگامی که اپل، نسل جدید ستاپ‌باکس‌ اپل‌ تی‌وی را معرفی کرد، اسکرین سیورهای زیبای این دستگاه که اکثراً از فراز آسمان شهر‌های بزرگ و مهم دنیا تصویربرداری شده است، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. از آن زمان تاکنون، بسیاری از کاربران درصدد استفاده از این تصاویر متحرک در دستگاه‌های خود بودند. البته اپل پیش‌تر این تصاویر را برای رایانه‌های مک در دسترس قرار داد؛ اما همچنان کاربرانی که از اکوسیستم‌های غیر اپل استفاده می‌کردند، قادر به استفاده از این تصاویر نبودند.

حال به لطف گروه Maxime Mazzone، اپلیکیشنی با نام Aerial Live Wallpaper ‌توسعه یافته است که این امکان را به کاربران گوشی‌ اندروید می‌دهد تا از تصاویر متحرک اپل تی‌وی استفاده کنند.

باوجود سادگی، این اپلیکیشن طراحی بسیار زیبایی دارد و می‌توانید در دسته‌بندی‌هایی منظم، به‌ تصاویر متحرک از شهرهای زیبای دنیا نظیر سان‌فرانسیسکو، نیویورک، لس‌آنجلس، لندن و... دسترسی داشته باشید؛ البته تنها شهرها در این اپلیکیشن وجود ندارند؛ می‌توانید به تصاویرِ متحرکِ مناظرِ زیبای دنیا، از شن‌زارهای لیوا و دبی گرفته تا مناطق یخی و برفی گرین‌لند، دسترسی داشته باشید.

از آنجا که تمامی این تصاویر با کیفیت بالایی ثبت شده‌اند، برای دریافت آن‌ها باید نزدیک به ۲۵۰ مگابایت از حجم اینترنتتان را مصرف کنید که مسلماً ارزش زیبایی آن را دارد.

Aerial Live Wallpaper
Aerial Live Wallpaper
Aerial Live Wallpaper

در صفحه‌ی مربوط به این اپلیکیشن در گوگل‌پلی نوشته شده است:

این اپلیکیشن از تصاویرِ پس‌زمینه هوایی اپل تی‌وی الهام گرفته است. این اقتباس، زیباترین تصاویرِ ثبت‌شده توسط پهپاد‌ها را از مناطقی نظیر سان‌فرانسیسکو، نیویورک، لس‌آنجلس، لندن، لیوا ابوظبی، هنگ‌کنگ، هاوایی، گرین‌لند، دبی و چین فراهم می‌‌آورد.نکته‌ی مهم:این اپلیکیشن نیاز به اتصال به اینترنت دارد. اولین باری که تصویر زمینه شروع به پخش می‌کند (زمانی که در حال دانلود قرار دارد) ممکن است با لگ همراه باشد. پس از اینکه یک‌ بار به‌صورت کامل پخش شد، تصویر مورد نظر به‌صورت کامل ذخیره می‌شود و دیگر هیچ حجمی  مصرف نمی‌شود.برخی از دستگاه‌ها (مخصوصاً سری ردمی شیائومی) قادر به تغییر محتوای تصاویر زمینه نیستند.

تاکنون این اپلیکیشن بین ۱۰ تا ۵۰ هزار بار از گوگل‌پلی دانلود  نصب شده است و با ۴۴۷ رأی‌دهنده، توانسته به امتیاز ۴.۲ دست پیدا کند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات