معرفی برندگان مسابقه‌ جام برترین‌های دیجی‌کالا

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برندگان مسابقه‌ی جام برترین‌های فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با نام دیجی‌کالا اواردز معرفی شدند.
تبلیغات

مراسم معرفی برندگان مسابقه جام ‌برترین‌های دیجیکالا با حضور خبرنگاران، نمایندگان برندها، کاربران برگزیده و جمعی از مدیران و کارکنان دیجی‌کالا برگزار شد و نمایندگان برندها، لوح‌های تقدیر و کاربران برگزیده، جوایز نفیسی دریافت کردند.

مسابقه‌ی جام برترین‌های دیجی‌کالا طی یک هفته از یکم تا هفتم اسفند ۹۶ در کانال اینستاگرام دیجی‌کالا مگ برگزار شد.

در این مسابقه، کاربران دیجی‌کالا مگ به برترین محصولات و ایده‌های فناورانه‌ی سال گذشته (Digikala Awards) در بخش‌های مختلف، از گوشی هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ، تبلت، گجت، نوآوری، لوازم خانگی ایرانی و خارجی رای دادند. در نهایت، محصولات برتر سال با رای کاربران انتخاب و از میان کاربران، ۷ نفر به قید قرعه برنده‌ی ۷ جایزه‌ی نفیس شدند.

در میان محصولات برگزیده در بخش تبلت، سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت، در بخش لپ‌تاپ، مک‌بوک پرو ۲۰۱۷، در بخش گوشی هوشمند، آیفون ۱۰، در بخش گجت، ایکس‌باکس وان ایکس، در بخش وسیله‌ی خانگی برقی ایرانی، ماشین لباس‌شویی اسنوا مدل SWM840، در بخش وسیله‌ی خانگی برقی خارجی، جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل SDJQR01RR و در بخش برترین نوآوری سال، طراحی گوشی سامسونگ گلکسی S8 انتخاب شدند.

در این مراسم، نیما رسول‌زاده، مدیر ارشد واحد محتوای دیجی‌کالا اعلام کرد:

واحد محتوای دیجی‌کالا با بیش از ۱۳۰ نفر کارمند، یکی از واحدهای بزرگ فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است و از تیم‌های مختلف، شامل دیجی‌کالا مگ، کانتنت فکتوری، Creative Studio و کانتنت مارکتینگ تشکیل شده است. دیجی‌کالا اواردز برای سومین سال با همکاری تیم‌های دیجی‌کالا مگ از واحد محتوا و تیم‌های مختلف واحد مارکتینگ دیجی‌کالا برگزار شد.

نیما رسول‌زاده گفت:

مسابقه‌ی امسال طبق آمار، ۶.۹ میلیون Impression و بیش از یک میلیون جستجو در اینستاگرام دیجی‌کالا مگ داشت. در این مسابقه، کاربران اینستاگرام دیجی‌کالا مگ ۵۹۰ هزار کامنت درج کردند.

به گفته‌ی رسول‌زاده، مسابقه‌ی دیجی‌کالا اِواردز درحالی برگزار شد که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برنامه‌های فروش ویژه‌ی نوروزی فوق‌العاده‌ای ترتیب داده و کمپین بزرگ ۱۲٫۱۲ را برای قدردانی از مشتریان خود برگزار می‌کند. در کمپین ۱۲٫۱۲، طی ۶ روز کالاهای مختلف موجود در دیجی‌کالا با تخفیف شگفت‌انگیز فروخته می‌شود و سال آینده نیز مسابقه‌ی برترین‌های دیجی‌کالا یا همان دیجی‌کالا اِواردز ۹۷ در ماه اسفند برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات