بازگشت نوکیا 8110 با پشتیبانی از 4G و قیمت ۷۹ یورو

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش کمپانی اچ‌ام‌دی در جریان رویداد MWC 2018، از بازگشت گوشی پرطرفدار نوکیا ۸۸۱۰ با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطی خبر داد.
تبلیغات

در ادامه رویداد MWC 2018، کمپانی اچ‌ام‌دی که مجوز تولید گوشی‌های برند نوکیا را دارد، بازگشت گوشی پرطرفدار نوکیا ۸۱۱۰ را نوید داد. گفتنی است نسل جدید نوکیا ۸۱۱۰ از فناوری ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند و قیمت آن در حدود ۷۹ یورو خواهد بود. از اپلیکیشن‌های موجود در این گوشی می‌توان به دستیار هوشمند گوگل، نقشه و جستجوی گوگل، فیسبوک، توئیتر و بازی پرطرفدار گوشی‌های نوکیا یعنی «Snake» اشاره کرد. نوکیا ۸۱۱۰ جدید از باتری با شارژدهی ۱۷ روز در حالت استندبای و ۹ ساعت مکالمه برخوردار خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

    در صورت عرضه نوکیا ۸۱۱۰، این دومین گوشی کمپانی اچ‌ام‌دی خواهد بود که پس از ظهور دوباره نوکیا مورد توجه قرار خواهد گرفت. طبق آمار ارائه‌شده، نوکیا توانسته است ۷۰ میلیون دستگاه از محصولات خود را در سال ۲۰۱۷ به فروش برساند. به‌ نظر می‌رسد این آمار مختص یک مدل خاص نیست و این شرکت آمار فروش تمامی محصولات خود را اعلام کرده است.

    طبق گفته اچ‌ام‌دی گلوبال، نوکیا ۸۱۱۰ با پردازنده اسنپدراگون ۲۰۵ به همراه ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. 

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات