آلکاتل از دو تبلت اندروید ارزان‌قیمت 1T و مودم‌های 4G رونمایی کرد

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
تبلت‌های جدید آلکاتل وان تی ۱۰ و وان تی ۷ به‌صورت رسمی به همراه دو مودم 4G در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شده‌اند.
تبلیغات

شرکت TCL که مجوز عرضه گوشی‌ هوشمند با برند آلکاتل را در اختیار دارد، اخیراً از دو تبلت اندروید وان تی ۱۰ اینچی و وان تی ۷ اینچی رونمایی کرده است. هر دو مدل با قابلیت یبا عنوان Eye Care معرفی شده‌اند که با کاهش نور آبی، خستگی چشم را به حداقل می‌رساند؛ ضمن اینکه قابلیت Kids Mode به والدین اجازه می‌دهد بازی‌هایی مناسب را در اختیار کودکان خود قرار دهند و فرزندان آن‌ها به برنامه نقاشی مخصوصی دسترسی داشته باشند. حالت «کودک» همچنین شامل ابزاری برای نظارت والدین است که می‌تواند محدودیت‌ها را به دلخواه کاربر تغییر دهد.

 بزرگ‌ترین تبلت‌ جدید آلکاتل، نسخه 1T 10 است که نمایشگر ۱۰ اینچی دارد؛ وزن این تبلت به ۴۱۵ گرم می‌رسد و بر اساس ادعای TCL، سبک‌ترین تبلتی است که می‌توانید در بازه قیمتی آن و با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی خریداری کنید. نمایشگر این تبلت، رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد و از نوع IPS LCD است.

آلکاتل وان تی ۱۰ به یک گیگابایت رم مجهز شده است و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد؛ با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی، فضای ذخیره‌سازی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر قابل ارتقاء است. تبلت ۱۰ اینچی TCL از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و شارژدهی ۸ ساعته دارد.

پردازنده MT8321 با چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی، قدرت این تبلت را تأمین می‌کند؛ برای عکاسی سلفی از سنسور ۲ مگاپیکسلی در پنل جلوی تبلت استفاده شده است و دوربین ۲ مگاپیکسلی مشابه، می‌تواند عکس‌های دلخواه شما را از محیط به ثبت برساند. آلکاتل وان تی ۱۰ از بلوتوث ۴.۲، وای‌فای 802.11 b/g/n، رادیو FM، درگاه میکرو یواس‌بی و میراکست (Miracast) پشتیبانی می‌کند.

آلکاتل وان تی 7

مدل ۷ اینچی تبلت جدید آلکاتل به صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل مجهز شده است و یک گیگابایت رم و در حدود ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. البته اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، کافی است از کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنید که دسترسی به فضایی در حدود ۱۲۸ گیگابایت را امکان‌پذیر خواهد کرد. برای تبلت ۷ اینچی جدید آلکاتل باتری ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است و این مدل، ۲۴۵ گرم وزن دارد.

آلکاتل وان تی ۷ فاقد پشتیبانی از میراکست است و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دارد؛ یکی از سنسورها برای عکاسی سلفی یا برقراری مکالمه‌ تصویری کاربرد خواهد داشت. در سایر مشخصات، تبلت ۷ اینچی آلکاتل با همتای بزرگ‌تر خود مشابه است.

در اواخر سه‌ماهه دوم ۲۰۱۸، شرکت TCL تصمیم دارد دو تبلت آلکاتل وان تی ۷ و آلکاتل وان تی ۱۰ را در بازار اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه کند؛ این دو تبلت به ترتیب ۱۰۰ یورو (۱۲۳ دلار) و ۷۰ یورو (۸۶ دلار) قیمت خواهند داشت و به رنگ‌های مشکی و آبی قابل خرید هستند. یک صفحه‌کلید بی‌سیم به همراه قاب برای نسخه ۱۰ اینچی آلکاتل وان تی قابل خرید خواهد بود.

مودم‌های 4G جدید

مودم آلکاتل

به همراه تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندروید جدید، آلکاتل از دو مودم 4G رونمایی کرده است. مدل Alcatel LINKZONE Cat.12 به دو شیوه قابل استفاده است؛ علاوه‌ بر اینکه وظایف خود را به‌عنوان یک مودم 4G به‌خوبی انجام می‌دهد، به‌عنوان یک پاوربانک نیز قابل استفاده است. این مودم، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که ۱۵ ساعت شارژدهی را تضمین می‌دهد؛ ضمن اینکه سرعت دانلود حداکثری ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه توسط LINKZONE Cat.12 ارائه می‌شود.

اگر به دنبال یک مودم جمع‌وجورتر هستید، LINKZONE Cat.7 مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود زیرا تنها ۸۵ گرم وزن دارد؛ این مودم به باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و شارژدهی نزدیک به ۸ ساعت را تضمین می‌دهد. در حالت آماده‌ به کار (Standby) شارژدهی مودم به ۲۰۰ ساعت خواهد رسید. لازم به‌ذکر است که LINKZONE Cat.۷  به عنوان یک پاروبانک قابل استفاده نخواهد بود. این مودم برخلاف نسخه دیگر، تنها سرعت دانلود حداکثری ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه رائه می‌دهد؛ بااین‌حال قادر به ایجاد هات‌اسپات وای‌فای از نوع a/b/g/n/ac با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز یا ۵ گیگاهرتز است.

Alcatel LINKZONE Cat.12 و Alcatel LINKZONE Cat.7 در اواخر امسال به ترتیب با قیمت ۱۸۰ یورو و ۱۰۰ یورو به بازار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات