ایرپاور اپل ماه مارس به بازار عرضه می‌شود

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سال گذشته ایرپاور اپل به همراه آیفون ۱۰ و آیفون ۸ معرفی شد. حال بر اساس گزارش مک‌اوتاکارا، این شارژر بی‌سیم در ماه مارس به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

ایرپاور (AirPower)، پد شارژ بی‌سیم اپل است. سطح بیضی شکل محصول به اندازه کافی بزرگ است و می‌تواند آیفون ۱۰، آیفون ۸ و ۸ پلاس را به همراه اپل واچ شارژ کند. این پد می‌تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

ایرپاور با هدفون ایرپاد نیز کار می‌کند؛ البته اگر جعبه‌ی جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم را خریداری کنید. به احتمال زیاد جعبه‌های جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی‌سیم به طور همزمان با ایرپاور عرضه می‌شوند؛ هر چند در گزارش مک‌اوتاکارا به این موضوع اشاره‌ای نشده است.

مک‌اوتاکارا تاریخ خاصی برای عرضه ایرپاور اعلام نکرده است؛ اما در گزارش خود ذکر می‌کند که ایرپاور اپل در ماه مارس به بازار عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که این پد بی‌سیم از طریق فروشگاه اپل و فروشگاه‌های شخص ثالث مانند بست‌بای در دسترس قرار بگیرد.

هنوز جزئیاتی در مورد قیمت محصول در دسترس نیست. یک خرده فروشی لهستانی سال گذشته، پیش‌بینی کرده بود که قیمت ایرپاور ۱۹۹ دلار خواهد بود؛ اما بعید به نظر می‌رسد که یک فروشگاه مستقل بتواند به یکی از محصولات آینده اپل دسترسی پیدا کند و اطلاعاتی از آن به دست بیاورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات