زوم‌اپ: Meteor؛ سنجش کارایی اپلیکیشن‌ها بر اساس سرعت اینترنت

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Meteor، اپلیکیشنی است که علاوه بر سنجش سرعت اینترنت‌، کارایی اپلیکیشن‌های اینترنت‌محور را بر اساس سرعت اینترنت مورد سنجش قرار می‌دهد.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های فراوانی در زمینه‌ی سنجش سرعت اینترنت منتشر شده است؛ اما اپلیکیشنی که امروز معرفی خواهیم کرد، به‌واسطه‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد، هر کاربری را مجاب به استفاده از خود می‌کند.

توسعه‌دهنده‌ای به نام OpenSignal.com اپلیکیشنی با نام Meteor تولید کرده است که نه‌تنها سرعت اینترنت‌ را مورد آزمایش و بررسی قرار می‌دهد؛ بلکه چگونگی اجرای اپلیکیشن‌های اینترنت‌محور روی دستگاه‌ را نیز زیرِ ذره‌بین می‌گذارد. 

برخلاف اپلیکیشن‌های رایجِ این حوزه، Meteor سرعتِ اوجِ دانلود و آپلود را نمایش نمی‌دهد. این اپلیکیشن با اندازه‌گیری میانگین سرعت اینترنت در بازه‌های زمانی مختلف، فقط سرعت حقیقی را نمایش می‌دهد.

اما ویژگی جالب و کارآمدی که اپلیکیشن فوق را از هم‌رده‌های خود جدا می‌کند، مربوط به سنجش کارایی اپلیکیشن‌ها بر اساس سرعت اینترنت می‌شود. به‌واسطه‌ی این ویژگی، کاربران می‌توانند قبل از شروع استریم ویدیو روی سرویس یوتیوب یا گوش‌ دادن به موسیقی‌های سرویس استریم اسپاتیفای، از اجرای درست و قابل‌ قبول آن‌ها مطمئن شوند.

Meteor
Meteor
Meteor

توسعه‌‌دهنده این اپلیکیشن در صفحه‌ی گوگل‌پلی نوشته است:

سنجش اتصال اینترنت با Meteor فوق‌العاده جذاب و ساده است. با بررسی سرعت اینترنت و دانلود‌ به‌سادگی می‌توانید از اجرای درست استریم ویدیو و سرعت آپلود اطمینان حاصل کنید. سنجش سرعت اینترنت با Meteor به این معنا است که می‌توانید با خاطری آسوده از اجرای درستِ اپلیکیشن‌های محبوبتان اطمینان داشته باشید.

تاکنون این اپلیکیشن بین ۱ تا ۵ میلیون‌ بار روی گوشی‌های اندروید نصب شده و از بین ۱۴,۳۲۶ نفر، به امتیاز ۴.۸ دست پیدا کرده است. امتیاز اپلیکیشن نام‌برده در  اپ‌استور، ۴.۳ از ۵ است.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات