قیمت نهایی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین شایعات منتشر شده پیرامون دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، قیمت نهایی آن‌ها را فاش کرده است.
تبلیغات

هرچه به زمان رونمایی رسمی سامسونگ از دو گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نزدیک‌تر می‌شویم، بازار شایعات داغ‌تر می‌شود. طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، قیمت نهایی پرچم‌داران جدید سامسونگ توسط ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی مشهور دنیای فناوری، منتشر شد.

مقاله‌های مرتبط:

    گفتنی است، قیمت نهایی دو گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به ترتیب ۸۴۱ و ۹۹۷ یورو خواهد بود. البته مشخص نیست این قیمت در مورد تمامی کشورهای اروپایی صدق کند. انتظار می‌رود قیمت گذاری این دو محصول طبق روال سال‌های گذشته به عدد ۹ ختم شود و قیمت نهایی به صورت ۸۴۹ یورو برای مدل گلکسی اس ۹ و ۹۹۹ یورو برای مدل پلاس باشد.

    قیمت گلکسی اس ۹

    به‌نظر می‌رسد در صورت مغایرت قیمت نهایی پرچم‌داران آتی سامسونگ با قیمت‌های فاش شده، شاهد نتایج جالب در این بخش نخواهیم بود. دلیل این امر، عدم کارایی نرخ تبدیل ارز در مورد محصولاتی چون گوشی موبایل است. برای مثال، گلکسی نوت ۸ در بازار آمریکا با قیمت ۹۳۰ دلار به فروش می‌رسد؛ اما این محصول در بازارهای اروپایی قیمتی ۹۹۹ یورویی دارد. این در صورتی است که تبدیل نرخ ارز گوشی گلکسی نوت ۸ در بازارهای اروپایی باید با قیمتی معادل ۷۵۴ یورو و در بازارهای آمریکایی با قیمت ۱۲۳۱ دلار فروخته شود.

    قیمت گلکسی اس۹ پلاس

    علاوه‌بر قیمت‌های اعلام شده، براساس برخی شایعات قیمت‌های کمتری برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نسبت داده شده است. طبق این شایعات گلکسی اس ۹ با قیمت ۸۳۷ یورو و گلکسی اس ۹ پلاس با قیمت ۹۰۵ یورو وارد بازار خواهند شد. در نهایت باید دید کمپانی سامسونگ چه قیمت‌هایی را برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات