اپل نسل‌های بعدی ایرپاد را مقاوم در برابر آب و با قابلیت Hey Siri عرضه می‌کند

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرپادهای اپل در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به قابلیت‌های دستیار صوتی سیری و مقاومت در برابر آب مجهز خواهند شد.
تبلیغات

احتمالا ایرپادهای اپل در سال آینده به‌روزرسانی‌های جالب توجهی را دریافت خواهند کرد که حاصل آن‌ها، انتقال چند ویژگی محبوب گوشی‌های هوشمند این شرکت به ایربادهای بی‌سیم است.

گزارش اخیر بلومبرگ حکایت از آن دارد که ایرپادهای مدل ۲۰۱۸ به قابلیت دستیار صوتی سیری مجهز خواهند شد. در ایرپادهای فعلی برای دسترسی به سیری، باید روی یکی از ایرپاد‌ها دو بار ضربه زد. در حال حاضر دستور صوتی «Hey, Siri» تنها در اختیار کاربران آیفون و اسپیکر هوشمند جدید اپل موسوم به هوم‌پاد قرار دارد.

درحالی‌که هیچ زمان‌بندی مشخصی برای عرضه‌ی مدل‌های جدید ایرپاد تعیین نشده است؛ شایعات حاکی از آن هستند که این به‌روز‌رسانی احتمالا در اواخر نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ صورت بگیرد.

همچنین به‌گفته‌ی منابع بلومبرگ، احتمالا ایرپادها در سال ۲۰۱۹ به قابلیت مقاومت در برابر آب در عمق یک فوت (۳۰ سانتی‌متری) برای پنج دقیقه مجهز خواهند بود. این ویژگی می‌تواند ایربادها را از عواملی همچون تعریق و بارندگی مصون دارد و چنانچه به‌صورت اتفاقی در آب افتادند، بتوان به‌سرعت آن‌ها را بازیابی کرد. با این حال باید توجه داشت که امکان شنا کردن همراه‌با این ایرپادها وجود نخواهد داشت.

علاوه‌بر مقاومت محدودی که این ایرپادها در برابر آب دارند، به‌طور کلی کاربران باید از به کار بردن آن در اطراف آب، بسیار محتاط عمل کنند. در مقایسه با ایرپادهای آینده، مدل‌های آیفون ۸ و آیفون ۱۰ در عمق یک متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام می‌آورند.

به عقیده کارشناسان، ایرپادها از محبوب‌ترین لوازم جانبی اپل هستند و در سال ۲۰۱۸ شاهد دو برابر شدن میزان تقاضای آن نسبت به سال ۲۰۱۷ خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات