طراحی دفتر Lunatech؛ روتردام

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار Lunatech در شهر روتردام، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی Atelier Robidoux طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: Atelier Robidoux
  • کارفرما: Lunatech
  • متراژ: ۸۰۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۶
  • محل: روتردام، هلند

با الهام گرفتن از شعار تبلیغاتی Lunatech، طراحان تلاش کرده‌اند یک محیط مناسب و کارآمد طراحی کنند. با اجرای طراحی داخلی دفتر کار، ساختمان فعلی این شرکت به یک محیط بانشاط و پویا تبدیل شده و در واقع هدف از اجرای این پروژه، بهینه‌‌سازی محیط کار و همچنین راحتی کارکنان بوده است. برای روشنایی دفتر کار از سیستم نورپردازی پویا استفاده شده است. علاوه بر استفاده از نور طبیعی برای روشنایی داخل ساختمان، مهتابی‌ LED به کار می‌رود؛ لامپ‌های LED از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند. این مهتابی‌ها از متریال ساده‌ای مانند آلومینیوم و اکریلیک ساخته شده‌اند.

طراحی دفترکار Lunatech

فضای داخلی این دفتر کار به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود. فضاهای عمومی که شامل ورودی ساختمان، راهروها، سالن غذاخوری، سالن انتظار، اتاق ورزش، سالن کنفرانس و جلسات می‌شود.

طراحی دفترکار Lunatech

اما بخشی از این دفتر کار برای فعالیت‌های گروهی کارمندان و به‌صورت open plan طراحی شده است. در این قسمت از پنل‌های آکوستیک برای کاهش سروصدای محیط کار استفاده شده است. این پنل‌های جاذب صدا رنگ‌های شاد و متنوع دارند که باعث شده‌اند دفتر کار طراحی زیباتری داشته باشد. برای فعالیت‌هایی که به سکوت و تمرکز بیشتری نیاز دارند، اتاق‌های شخصی طراحی شده است.

طراحی دفترکار Lunatech
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات