آیفون اس ای 2 اپل با نمایشگر ۴.۲ اینچی در رویداد WWDC 2018 معرفی می‌‌شود

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که اپل، iPhone SE 2 را در رویداد توسعه‌دهندگان خود (WWDC 2018) و با نمایشگری ۴.۲ اینچی معرفی می‌کند.
تبلیغات

سال گذشته، خبرهایی مبنی بر برنامه‌ی اپل برای عرضه‌ی جانشین گوشی ارزان‌قیمت آیفون اس‌ای منتشر شد؛ اما گزارش‌های بعدی حکایت از آن داشتند که اپل در سال ۲۰۱۸ سه مدل آیفون، شامل یک مدل با نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD، دوربین دوگانه و با نام احتمالی آیفون ۹، یک مدل ۵.۸ اینچی با پنل OLED با نام آیفون ۱۰ اس و مدل دیگری با نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED و نام آیفون ۱۰ اس پلاس روانه‌ی بازار خواهد کرد، همچنین گفته می‌شود که تمام این مدل‌ها با دوربین TrueDepth‌ و فناوری تشخیص چهره‌ی فیس آی‌دی همراه خواهند بود.

اما به‌نظر می‌رسد که شایعه‌پردازی و گمانه‌زنی‌ در خصوص iPhone SE 2 کماکان در جریان است؛ زیرا گزارش‌ها از چین حکایت از آن دارند که گوشی یادشده احتمالا در سال جاری میلادی و با نمایشگری ۴.۲ اینچی (نسل اول این محصول از نمایشگر ۴ اینچی بهره می‌برد) روانه‌ی بازار خواهد شد. گفته می‌شود که قلب تپنده‌ی آیفون اس‌ای ۲، پردازنده‌ی A10 Fusion خواهد بود و این تراشه را با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراهی خواهد کرد؛ البته احتمالا یک نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز از این گوشی عرضه خواهد شد.

آیفون اس‌ای ۲، از طراحی مدرن و نمایشگر بدون حاشیه‌ی آیفون ۱۰ بی‌بهره خواهد بود و از نسخه‌ی دوم حسگر اثر انگشت تا‌چ آی‌دی استفاده خواهد کرد؛ بنابراین پروسه‌ی احراز هویت کاربران نسبت به نسل نخست آیفون اس‌ای بسیار سریع‌تر خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که آیفون اس‌ای ۲ در جریان رویداد توسعه‌دهندگان اپل در سال ۲۰۱۸ موسوم به WWDC 2018 معرفی خواهد شد؛ این رویداد در تاریخ ۴ تا ۸ ژوئن (۱۴ تا ۱۸ خرداد ۱۳۹۷) برگزار خواهد شد. کوپرتینونشین‌ها احتمال آیفون اس‌ای ۲ را در چین با قیمت ۴۰۰۰ یوان (۶۳۰.۱۶ دلار) به فروش خواهند رساند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات