مشخصات اچ‌ تی‌ سی دیزایر 12 توسط یک خرده فروشی فاش شد

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به شایعات، اچ‌تی‌سی گوشی‌ میان‌رده‌ای به همراه یو ۱۲ در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی می‌کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی وضعیت خوبی ندارد، ولی انتظار می‌رود که این غول تایوانی در سال جاری میلادی گوشی‌ پرچمدارش، اچ‌تی‌سی‌ یو ۱۲ را معرفی کند. به همراه این گوشی، احتمالا محصول میان‌رده‌ی دیگری با نام اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۲ (HTC Desire 12) با قیمت مناسب و امکانات قابل‌قبول معرفی خواهد شد.

جعبه‌ی بسته‌بندی این گوشی در یک خرده فروشی رویت شده است که برخی مشخصات گوشی را تایید می‌کند. بر اساس تصاویری که منتشر شده، این گوشی دارای پردازنده‌‌‌ی ۶۴ بیتی چهار هسته‌ای مدیاتک، با حافظه داخلی ۳ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی خواهد بود.

HTC Desire 12/اچ تی سی دیزایر 12

این گوشی از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی برخوردار است. انتظار می‌رود که این گوشی با سیستم عامل اندروید اوریو معرفی شود. نمایشگر گوشی مذکور نیز ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ در ۹ خواهد بود.

اچ‌تی‌سی باتری‌ ۲۷۳۰ میلی‌آمپری برای این گوشی در نظر گرفته است و احتمالا گوشی دو سیم کارت خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های دیزایر ۱۲ می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G و کارت SD تا ۲ ترابایت اشاره کرد.

ممکن است که اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۲ به همراه پرچمدار این شرکت یعنی یو ۱۲ عرضه شود، اما معلوم نیست که این گوشی در MWC معرفی می‌شود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات