جعبه گشایی پی اسمارت هواوی

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پی اسمارت یکی دیگر از میان‌رده‌های تولید شده توسط هواوی در سال ۲۰۱۷ است که در زومیت به جعبه‌گشایی آن پرداختیم.
تبلیغات

هواوی حضور فعالی در بازار میان‌رده‌ها دارد و مدل‌های متنوعی از این گوشی را در سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار کرده است. پی اسمارت به عنوان یکی از آخرین تلاش‌های این کمپانی چینی اخیرا با قیمت یک میلیون تومان وارد بازار کشورمان شده است.

پی اسمارت تشابه‌های انکارناپذیری با دیگر میان‌رده‌های هواوی و برند زیر مجموعه‌اش آنر دارد؛ اما عرضه شدن آن با اندروید اوریو، نمایشگر کوچک‌تر و برخی المان‌های طراحی متفاوت، از هم‌پوشانی کامل بازار هدف آن با دیگر میان‌رده‌های هواوی جلوگیری کرده است. پی اسمارت با نمایشگر ۵.۶۵ اینچی IPS LCD و فول‌ اچ‌دی عرضه شده است و چینی‌ها همانند چند محصول اخیر خود از نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ در آن بهره برده‌اند. تراشه‌ی نام آشنای کرین ۶۵۹ در کنار ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم وظیفه‌ی پردازش‌ فرامین کاربر را برعهده دارند. پی اسمارت بر خلاف میان‌رده‌های اخیر هواوی به صورت پیش‌فرض با اندروید اوریو و نسخه‌ی هشتم رابط کاربری EMUI عرضه شده است.

باتری پی اسمارت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. هواوی از دوربین دوگانه‌ی ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین‌های پشت گوشی استفاده کرده است و وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی نیز به تک دوربین ۸ مگاپیکسلی سپرده شده است. شایان ذکر است که این گوشی در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی وارد بازار کشور شده است.

پی اسمارت توسط دفتر هواوی در ایران برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جعبه‌گشایی گوشی پی اسمارت در زومیت دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات