مایکروسافت در حال کامپایل اولین بیلد رداستون 5 برای ویندوز 10 است

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا عرضه‌ی عمومی به‌روزرسانی رداستون ۴ برای ویندوز ۱۰ باقی نمانده است. اما به‌ نظر می‌رسد مایکروسافت از هم‌اکنون در حال آماده‌سازی اولین نسخه‌ی آزمایشی رداستون ۵ است.
تبلیغات

مایکروسافت در آستانه‌ی عرضه‌ی عمومی به‌روزرسانی رداستون ۴ برای ویندوز ۱۰ قرار دارد و ردموندی‌ها خود را برای انتشار اولین بیلد آزمایشی رداستون ۵ نیز آماده می‌کنند. طبق ادعای وب‌سایت Buildfeed، مایکروسافت کامپایل اولین بیلد رداستون ۵ را به‌تازگی به اتمام رسانده است؛ درحالی‌که این شرکت شاخه‌ی جدیدی برای عرضه‌ی عمومی رداستون ۴ نیز ایجاد کرده است و عرضه‌ی عمومی این به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ از ماه آینده شروع خواهد شد.

در حقیقت ردموندی‌ها در حال تکرار کاری هستند که سال گذشته نیز انجام دادند؛‌ آن‌ها در آستانه‌ی انتشار عمومی به‌روزرسانی کریترز، بیلدهای اولیه‌ی رداستون ۴ را برای برخی از کاربران عضو برنامه‌ی ویندوز اینسایدر که در شاخه‌ی Skip Ahead قرار داشتند منتشر کردند. انتظار می‌رود مایکروسافت ماه آینده و در زمان عرضه‌ی عمومی رداستون ۴ همین کار را تکرار کند.

Windows 10

اولین بیلد رداستون ۵ با کد ۱۷۶۰۰ شناخته می‌شود و احتمالا اولین بیلدی خواهد بود که در اختیار آن دسته از کاربران برنامه‌ی ویندوز اینسایدر قرار می‌گیرد که در شاخه‌ی Skip Ahead هستند. مایکروسافت اطلاعات مربوط به این بیلد را به بسته‌های زبان موجود در استور نیز اضافه کرده است.

در حال حاضر مایکروسافت اطلاعاتی در مورد عرضه‌ی اولین بیلد آزمایشی رداستون ۵ پیش از عرضه‌ی عمومی به‌روزرسانی رداستون ۴ ارائه نداده است؛ پس باید منتظر باشیم تا بدانیم اهالی ردموند چه برنامه‌ای در سر دارند. در عین حال باید یادآوری کنیم که ممکن است اولین بیلد رداستون ۵ پیش از عرضه‌ی عمومی رداستون ۴ به دست کاربران برنامه‌ی ویندوز اینسایدر برسد؛ اما معمولا در ۳ الی ۴ بیلد اولیه شاهد تغییرات بزرگی نخواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات