شاتل برای اولین بار بسته‌های متنوع FMC را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شاتل برای اولین‌بار در ایران، خدمات همگرا و ترکیبی سیم‌کارت تلفن‌همراه و اینترنت ثابت +ADSL2 را با نام اختصاصی FMC و در قالب چهار بسته‌ی متنوع معرفی کرد.
تبلیغات

بسته‌های FMC یا Fixed-Mobile Convergence شاتل اشتراک اینترنت +ADSL2 با سرعت تا شانزده مگابیت‌برثانیه و سیم‌کارت نسل چهارم شاتل‌موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G را شامل می‌شوند. این بسته‌ها به همه‌ی نیازهای ارتباطی کاربران، ازجمله اینترنت همراه، اینترنت ثابت، پیامک و مکالمه در قالب یک اشتراک پاسخ می‌دهند. بسته­‌های FMC متناسب با نیاز­های ارتباطی کاربران مختلف با مصرف متوسط و پرمصرف و حرفه‌ای برای استفاده در بازه‌های زمانی شش و دوازده‌ماهه طراحی و عرضه شده‌اند. 

براین‌اساس، مشترکان کم‌مصرف با انتخاب بسته‌ی FMC شماره‌ یک شاتل و پرداخت ماهیانه ۱۰هزار تومان می‌توانند علاوه‌بر اشتراک اینترنت پرسرعت +ADSL2 با سرعت تا ۱۶ مگابیت‌برثانیه به‌همراه ۲۴ گیگابایت ترافیک شش‌ماهه با تخصیص ماهیانه ۴ گیگابایت، از یک سیم‌کارت نسل چهارم شاتل‌موبایل با پوشش سراسری به‌همراه ۳ گیگابایت اینترنت همراه با تخصیص ماهیانه ۵۰۰ مگابایت و ۱۲هزار دقیقه مکالمه‌ی شاتل‌موبایلی و ۱۲هزار پیامک درون‌شبکه‌ی شش‌ماهه بهره‌مند شوند.

همچنین، مشترکان با مصرف متوسط با انتخاب بسته‌ی FMC شماره‌ دو شاتل و پرداخت ۸هزار تومان آبونمان ماهیانه‌ی بیشتر درمقایسه‌با بسته‌ی شماره‌ یک، می‌توانند ترافیک ماهیانه‌ی خدمات +ADSL2 خود را با دوبرابر افزایش به ماهیانه ۸ گیگابایت و ترافیک خدمات 3G و 4G خدمات سیم‌کارت شاتل‌موبایل خود را با سه‌برابر افزایش به ماهیانه ۱.۵ گیگابایت برسانند.

افزون‌بر این‌ها، مشترکان حرفه‌ای با انتخاب بسته‌ی FMC شماره‌ سه شاتل و پرداخت ماهیانه ۲۶هزار تومان، می‌توانند از ماهیانه ۱۲ گیگابایت ترافیک خدمات اینترنت ثابت و ۳ گیگابایت ترافیک خدمات 3G و 4G سیم‌کارت شاتل‌موبایل با پوشش سراسری استفاده کنند.

تمامی بسته‌های شماره یک تا سه خدمات FMC شاتل علاوه‌بر اشتراک +ADSL2 با سرعت تا ۱۶ مگابیت‌برثانیه و یک سیم‌کارت 4G شاتل‌موبایل با پوشش سراسری و ترافیک اینترنت ثابت و سیار، به‌همراه ۱۲هزار دقیقه مکالمه و ۱۲هزار پیامک شاتل‌موبایلی و یک سال اشتراک رایگان خدمات فیلم و موسیقی مای‌اپس به‌ارزش ۱۴۴هزار تومان عرضه می‌شوند.

شایان ذکر است «بسته‌ی ویژه‌ی FMC شماره یک شاتل» با اعتبار زمانی دوازده‌ماهه شامل اشتراک +ADSL2 شاتل با سرعت تا ۱۶ مگابیت‌برثانیه، ۴۸ گیگابایت ترافیک اینترنت ثابت با تخصیص ماهیانه ۴ گیگابایت، یک سیم‌کارت نسل چهار شاتل‌موبایل با پوشش سراسری و ۶ گیگابایت اینترنت 3G و 4G با تخصیص ماهیانه ۵۰۰ مگابایت و ۶۰هزار دقیقه مکالمه و ۶۰هزار پیامک شاتل‌موبایلی و اشتراک یک‌ساله‌ی خدمات فیلم و موسیقی مای‌اپس، با ۲۵درصد تحفیف تا پایان پاییز۱۳۹۷ و پرداخت ماهیانه ۷هزار و ۵۰۰ تومان به مشترکان و متقاضیان عرضه می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره سیم‌کارت شاتل‌موبایل با پیش‌شماره‌ی ۰۹۹۸ و کد یک، خرید و فعال‌سازی بسته‌های FMC می‌توانند به وب‌سایت شاتل به نشانی www.shatel.ir مراجعه کنند یا با شماره‌ی سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

متقاضیان استان‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد و ایلام و مازندران لازم است با شماره‌ی ۱۵۲۵ تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات