فرادرس بزرگترین مرجع آموزش آنلاین کشور

یک‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
«فرادرس» بزرگ‌ترین جشنواره‌ی تخفیف آموزشی خود تا‌به‌امروز را برگزار کرده و ۸۵۰۰ ساعت آموزش برای افزون‌بر ۱۰۰۰ عنوان موضوعی در زمینه‌های گوناگون را با تخفیف ۵۰درصد دراختیار علاقه‌مندان قرار داده است.
تبلیغات

فرادرس، بزرگ‌ترین پلتفرم آموزش آنلاین ایران، همواره بر آن بوده تا با کمک استادان مجرب و متخصص محصولات آموزشی باکیفیت در زمینه‌های علمی و کاربردی گوناگون برای تمامی گروه‌های سنی تولید کند. ازاین‌رو، با همکاری بیش از هفتصد مدرس برجسته طی دَه سال فعالیت خود، بالغ بر ۸۵۰۰ ساعت آموزش را برای ۱۰۰۰ عنوان آموزشی در موضوعات علمی و مهارتی و کاربردی گوناگون، شامل آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، عمران، معماری، مکانیک، صنایع، شیمی، برق، گرافیک و مدیریت تولید و منتشر کرده است.

این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تحقق عدالت آموزشی و فراهم‌آوردن امکان دسترسی به آموزش برای تمامی اقشار جامعه، در مناسبت‌های مختلف طرح‌های تخفیفی و نذری‌های آموزشی گوناگونی برگزار کرده است.

اکنون نیز به‌مناسبت روز و هفته‌ی دانشجو و باتوجه‌به نزدیک‌بودن به فصل امتحانات سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷، فرادرس بزرگ‌ترین جشنواره‌ی تخفیف آموزشی تاریخ خود را با ۵۰درصد تخفیف برای تمامی آموزش‌ها برگزار کرده است. این طرح که ویژه‌ی روز و هفته‌ی دانشجو برپا شده، به‌دلیل استقبال بی‌نظیر و حجم فراوان درخواست‌ها، برای فرصتی محدود تمدید شده تا تمامی علاقه‌مندان امکان بهره‌مندی از آن را داشته باشند. برای شرکت در این جشنواره‌ی بی‌نظیر آموزشی به صفحه‌ی faradars.org/ev/azar97 مراجعه کنید.

شایان ذکر است در این طرح، پرفروش‌ترین فرادرس‌ها شامل آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی (C، جاوا، ++C، پایتون و PHP)، نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر (فتوشاپ و کورل و ایلاستریتور)، مجموعه‌ نرم‌افزارهای آفیس (اکسل و ورد)، آموزش‌های مهندسی (پایگاه‌ داده‌ها و آمار و احتمال و مقاومت مصالح) و آموزش نگارش مقالات علمی و آکادمیک نیز با ۵۰درصد تخفیف ارائه می‌شوند.

همچنین، گنجینه‌های آموزشی فرادرس در زمینه‌های گوناگون که بسته‌هایی کامل از تمامی آموزش‌های مرتبط‌به یک حوزه هستند، مانند گنجینه‌ی آموزش‌های برنامه‌نویسی کاربردی متلب و گنجینه‌ی آموزش‌های آمار و احتمال و داده‌کاوی جزو این طرح محسوب می‌شوند.

گفتنی است برای افرادی که تلاش می‌کنند به بازار کار وارد شوند یا مهارت‌های شغلی‌شان را ارتقا دهند، این فرصت فراهم شده تا همه‌ی آموزش‌های ورود به بازار کار و مهارت‌های شغلی را در این طرح با تخفیفی ۵۰درصد تهیه کنند.

تمامی افرادی که برای تهیه‌ی آموزش‌ها به مشاوره نیاز دارند یا با پرسش‌هایی درباره‌‌ی آن‌ها مواجه‌اند، می‌توانند ازطریق شماره‌تلفن ۵۷۹۱۶۰۰۰-۰۲۱ یا وب‌سایت فرادرس به آدرس faradars.org با واحد پشتیبانی تماس بگیرند.

  جشنواره‌ی تخفیف ۵۰درصدی فرادرس به‌مناسبت روز دانشجو - کلیک کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات