اپل سرویس؛ گارانتی رسمی اپل با الماس پایتخت

یک‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همچون سایر کشور‌ها، محصولات اپل در میان کاربران ایرانی نیز پرطرفدار هستند؛ از این‌رو جامعه‌ی کاربران اپل در کشورمان گسترده و پرجمعیت است.
تبلیغات

با توجه به اینکه اپل حضور رسمی در کشور ندارد، اغلب کاربران در صورت بروز مشکل برای گجت‌های خود، با چالش‌های بی‌شماری رو‌به‌رو می‌شوند، حال آنکه حضور اپل در بسیاری از کشور‌های همسایه از طریق دایر کردن فروشگاه‌های رسمی و مراکز خدمات متعدد، تجربه‌ی کاربری متفاوتی را برای کاربران محصولات این کمپانی ایجاد کرده است.

البته در این بین کمپانی‌های متعددی وجود دارند که محصولات اپل و مخصوصا گوشی‌های آیفون را با گارانتی خود راهی بازار می‌کنند که طبیعتا با استانداردهای اپل برای ارائه‌ی خدمات گارانتی تفاوت‌هایی دارد.

در این بین شرکت الماس سعی کرده تا با ارائه‌ی گارانتی محصولات اپل منطبق با استانداردهای اپل، خدماتی یکسان با اپل را به کاربران محصولات این کمپانی در کشور ارائه کند.

مجموعه‌ی فروشگاه‌های الماس

مجموعه‌ی فروشگاه‌های الماس کار خود را از سال ۱۳۸۴ و با هدف ارائه‌ی محصولات اورجینال و خدماتی در سطح بین‌المللی آغاز کرده  است. این مجموعه از سال ۱۳۸۷ بصورت تخصصی به فروش محصولات اپل پرداخته است.

اصلی‌ترین شعار و هدف الماس ارائه‌ی محصولات و خدماتی مشابه فروشگاه‌های رسمی اپل در سراسر دنیا است.

براساس اطلاعات ارائه شده، در صورت بروز مشکل، اپل محصولات تحت گارانتی خود را برای تعمیر یا تعویض راهی اپل استور‌ می‌کند تا گجت مورد نظر کاملا با شرایط تعیین شده توسط اپل مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت لزوم تعویض یا تعمیر شود.

الماس برای شرایط گارانتی محصولات اپل شامل آیفون، آیپد، اپل واچ، مک‌بوک و سایر محصولات اپل، شرایط مندرج در صفحه‌ی پشتیبانی اپل را در نظر گرفته است. برای مثال درصورتی که دستگاه آیفون شما نیاز به تعویض داشته باشد برخلاف شرکت‌های گارانتی دیگر به پارت نامبر آمریکا تعویض می‌گردد و به هیچ عنوان پارت نامبر امارات تحویل داده نمی‌شود.

صفحه‌ی پشتیبانی اپل:

https://support.apple.com/repair/products

الماس محصولات خود را به مدت یک سال از صدور فاکتور رسمی فروش طبق شرایط اپل گارانتی می‌کند. از جمله‌ی شرایط گارانتی محصولات اپل می‌توان به شرایط زیر اشاره کرد:

  • آبی شدن صفحه‌ی نمایش، راه راه شدن صفحه
  • عدم نمایش صحیح تصویر
  • هرگونه اشکل دائمی برود اصلی: عدم آنتی‌دهی
  • اشکالات دائمی دریافت و ارسال صدا
  • مشکل تاچ نمایشگر
  • ضبط صدا و تصویر
  • مشکلات مربوط به دوربین
  • مشکلات مربوط به کلید هوم
  • کلید پاور
  • دکمه‌ی تغییر حجم صدا
  • اشکال در حسگر اثر انگشت که ریشه‌ی سخت‌افزاری داشته باشد
مجموعه‌ی فروشگاه‌های الماس

البته شروط الماس برای خارج شدن محصول از تعهد گارانتی این شرکت نیز همچون شروطی است که اپل تعیین کرده است. از جمله‌ی شروط اصلی باید به بروز هرگونه عیوب ظاهری در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز نیز اشاره کرد که در این صورت گوشی از شرط گارانتی خارج می‌شود.

البته الماس دستگاه‌هایی را که به یکی از روش‌های ذکر شده دارای مشکل بوده ولی شامل شرایط گارانتی نشوند با دریافت هزینه تعمیر کرده و شرایط گارانتی یک ساله را حفظ خواهد کرد.

باید به این نکته اشاره کرد که هزینه‌ی دریافتی از سوی الماس برای تعمیر گوشی در شرایط خارج از گارانتی با ارائه‌ی فاکتور رسمی اپل خواهد بود تا شبهه‌ای در مورد دریافت هزینه‌ی بیشتر از سوی کاربران باقی نماند.

از جمله‌ی دیگر سرویس‌های ارائه‌ شده اوسط الماس باید به گارانتی تکمیلی و اصلی Apple Care اشاره کرد که شامل بیمه‌نامه‌ رسمی اپل در برابر شکستگی و آب‌خوردگی بوده و تا سه ماه پس از خرید گوشی قابل ارائه است.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در صورت فعال بودن اکانت شخصی Find My iPhone روی دستگاه هنگام تحویل به کارشناسان الماس، دستگاه از تعهد الماس خارج می‌شود.

همان‌طور که اشاره کردیم، تمامی خدمات و شروط الماس برای ارائه‌ی گارانتی محصولات اپل، منطق با دستور‌العمل و شرایطی است که این کمپانی بصورت استاندارد رعایت می‌کند.

صفحه‌ی اینستاگرام مجموعه‌ی فروشگاه‌های الماس:

https://www.instagram.com/apple.almasp/

اطلاعات تماس:

فروش آنلاین: 88797931

پشتیبانی وب‌سایت از 10 صبح الی 10 شب: 6307 - 900 - 0919 

پشتیبانی فروشگاه آنلاین: support@almasp.com 

تعمیرات: 88797933

آدرس:

دفتر مرکزی: دفتر مرکزی: تهران، میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه چهارم، واحد 410

شعبه 1: تهران، میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه اول، واحد 116

شعبه 2: میدان قدس، خیابان دزاشیب، مجتمع شمرون، واحد ۲۰۱۵

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات