دیوار و شیپور از پلیس فتا تذکر جدی گرفتند

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
رئیس پلیس فتای ناجا از تذکر جدی به سایت‌های دیوار و شیپور به‌دلیل وقوع تخلفاتی مانند خریدوفروش اموال مسروقه در آن‌ها خبر داد.
تبلیغات

دیوار و شیپور سایت‌های اعلام نیازمندی‌ها هستند که کاربران می‌توانند به‌رایگان آگهی‌های خریدوفروش خانه، ماشین، لوازم الکترونیک نو یا کارکرده و سایر اجناس خود را در آن درج کنند. روزانه عده‌ی زیادی محصولات مدنظر خود را ازطریق این سایت‌ها می‌خرند یا از ویترین رایگان آن برای فروش استفاده می‌کنند. حالا این دو سایت تذکر جدی از پلیس فتا دریافت کرده‌اند.

سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس سایبری کشور، از تذکر جدی به مدیران سایت‌های دیوار و شیپور در پی تخلفاتی مانند انجام خریدوفروش اموال مسروقه در بستر این سایت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد چنانچه این دو سایت اصلاحات لازم را اعمال نکنند، با آن‌ها برخورد قضایی خواهد شد. به اعتقاد سردار هادیان‌فر، اغلب تخلفات در سایت دیوار انجام می‌گیرد:

متأسفانه با وجود استفاده‌ی مردم از این سایت‌ها (دیوار، شیپور و...) تخلفات و خلاف‌هایی در آن‌ها روی می‌دهد؛ از بحث خریدوفروش اموال مسروقه‌ ازطریق مالخران بی‌هویت گرفته تا فروش کد و کارت ملی، موضوعات ضداخلاقی و... که به مدیران آن‌ها تذکرات لازم ارائه شده است.

وی تأکید کرد مردم نباید به چنین سایت‌هایی اعتماد کنند؛ زیرا مدیران این سایت‌ها به درآمد خود بیشتر از مسائل امنیتی اهمیت می‌دهند. رئیس پلیس فتای ناجا با بیان اینکه تخلفات رخ داده در سایت دیوار بیشتر از بقیه‌ی سایت‌ها است، متذکر شد: 

به مدیران این سایت‌ها (دیوار و شیپور) اعلام کردیم اگر اصلاحات لازم را صورت ندهند، با آن‌ها برخورد قضایی می‌شود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات