قاصدک 24 یک مجموعه کامل؛ از خرید بلیط هواپیما تا خرید بلیط چارتر و خرید بلیط قطار

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در دنیای سفر هم مانند دیگر حوزه های زندگی، سرعت حرف اول را می‌زند و ما را به سوی سامانه‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار سوق داده تا راحت و سریع خرید کرده و دغدغه‌ای نداشته باشیم.
تبلیغات

سرعت، اما وسواس ما در انتخاب بهترین یا ارزان ترین بلیط را از بین نبرده است؛ همه می خواهیم انتخاب ما هر چه که باشد از بلیط هواپیما تا بلیط قطار، بهترین و کامل ترین باشد. حالا که سرعت و انتخاب خوب برای ما در سفر ارزش دارند، بهتر است سامانه ای مانند قاصدک 24 متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا را انتخاب کنید. بلیط هواپیما و قطار خود را از قاصدک 24 خریداری کنید و بعد در جمع مسافران خوشحال قرار بگیرید.

خرید بلیط هواپیما، مقدمه سفر آسان

مزیت زندگی کردن در عصر حاضر این است که هم قدرت انتخاب بیشتری دارید و هم می توانید در زمانی کوتاه و به سادگی مقدمات سفر خود را فراهم کنید. سفر هوایی هم به عنوان یکی از محبوب ترین و امن ترین شیوه های سفر می تواند راحت و بی دردسر باشد؛ کافیست راه آن را بلد باشید. حالا که خرید بلیط هواپیما به گزینه ای پر طرفدار و راحت بین مسافران بدل شده، یک سامانه خرید اینترنتی معتبر را انتخاب کنید تا گلچینی از انتخاب های خود را داشته باشید. 

سامانه قاصدک 24 به عنوان سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بلیط قطار همه آنچه را که می خواهید در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان نمونه برای خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 حتی نیازی به ثبت نام در سایت نیست. همه آنچه نیاز دارید تبلت، رایانه یا موبایل است تا از طریق آنها به اینترنت متصل شده و وارد سایت قاصدک 24 شوید. مقصد شما هر جا که باشد فرقی نمی کند؛ هم بلیط پروازهای داخلی را برایتان مهیا کرده ایم و هم بلیط پروازهای خارجی. 

حالا که به همین سادگی راه را تا نیمه آمده اید، اطلاعات سفر خود را وارد کنید. می توانید بلیط هواپیما مورد نظر خود را بر اساس قیمت، نوع بلیط اعم از چارتر یا سیستمی، ساعت پرواز و شرکت هوایی مرتب سازی کنید. از میان بلیط های نمایش داده شده، آن را که می خواهید انتخاب کرده و خرید آنلاین را انجام دهید. خواهید دید که در مدت زمانی کوتاه پروسه خرید بلیط هواپیما شما کامل شده و بلیط در ایمیل شما است.

خرید بلیط قطار؛ راحتی در مبدأ، آرامش در مقصد

در موارد بالا برای شما از خرید بلیط هواپیما و تهیه بلیط چارتر گفتیم و اینکه قاصدک 24 در هر سفری چه داخلی و چه خارجی همراه خوبی برای شما خواهد بود. اما اگر قرار باشد با خرید بلیط قطار، عازم یک سفر تفریحی، تجاری یا تحصیلی شوید هم ما به همان اندازه در کنار شما هستیم. خرید بلیط قطار قاصدک 24 به راحتی خرید بلیط هواپیما است. وقتی وارد سایت می شوید، یعنی نصف راه را پیموده اید. خوشبختانه قاصدک 24 با شرکت های معتبر ریلی همکاری کرده و این برای مسافران فرصتی عالی به شمار می رود. 

وقتی اطلاعات سفر خود اعم از تاریخ، مبدأ، مقصد، تعداد مسافر و نوع کوپه را وارد کردید، لیست بلیط های موجود برای شما به نمایش در می آید. می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید و در زمانی کوتاه بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. ساعت حرکت و شرکت های حمل و نقل ریلی هم در سمت راست صفحه برای مرتب سازی بلیط قطار شما تعبیه شده اند تا مشکلی در انتخاب نداشته باشید. 

در مرحله نهایی هم با انتخاب بلیط و ادامه خرید پروسه خرید بلیط قطار را کامل کرده و بلیط را در ایمیل خود دریافت کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل در تهیه بلیط قطار خود، از تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته قاصدک 24 کمک بخواهید تا سفر ریلی شما با راحتی و آرامش خیال انجام شود.

خرید بلیط چارتر؛ انتخاب کم هزینه

وقتی می گوییم خرید بلیط چارتر انتخابی کم هزینه خواهد بود مقصودمان چیست؟ مسافرانی که پرواز را برای رسیدن به امور تفریحی، تجاری یا حتی تحصیلی خود انتخاب می کنند، بدون شک با خرید بلیط چارتر آشنایی کامل دارند. بلیط چارتر امکان خرید بلیط ارزان هواپیما را در اختیار شما قرار می دهد و همین امر برای محبوبیت کافیست. شما می توانید صبر کنید تا قیمت ها به پایین ترین حد خود برسد و بعد مانند یک شکارچی، طعمه خود را شکار کنید! 

اگر تصمیم شما برای خرید بلیط چارتر و یک انتخاب کم هزینه قطعیست، انتخاب های خوب خود را کامل کرده و وارد سایت قاصدک 24 شوید. تهیه بلیط چارتر قاصدک 24 بسیار راحت تر از آن است که فکرش را کنید. با وارد شدن به سایت، پر کردن فیلدهای اطلاعات و انتخاب نوع بلیط خود که چارتر است، در زمانی کوتاه بلیط ارزان هواپیما در دست شما خواهد بود. آنچه باعث می شود تا در خرید بلیط چارتر قاصدک 24 خیالتان راحت باشد، تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته ای است که همراه شماست تا دغدغه ای از بابت سفر ارزان خود نداشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات