تصاویر و ویدئو فاش‌شده از اکسپریا XZ4 کامپکت سونی رویت شد

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ویدئو و تصاویر رندر فاش‌شده‌ی جدیدی از گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ4 کامپکت رویت شد.
تبلیغات

طی چند هفته‌ی گذشته، تصاویر CAD لورفته‌ای از گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت به‌اشتراک گذاشته شده است. چند روز قبل نیز فهرست مشخصات این گوشی هوشمند به‌صورت غیررسمی منتشر شد. 

اکنون زمان آن فرارسیده است که اطلاعات بیشتری در مورد اکسپریا XZ4 کامپکت در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. آخرین رندرهای CAD به‌اشتراک‌گذاشته‌شده از این گوشی هوشمند، اطلاعات قبلی فاش‌شده را تایید می‌کنند. علاوه‌بر تصاویر CAD، علاقه‌مندان می‌توانند Xperia XZ4 Compact سونی را از زوایای مختلف مشاهده کنند. 

اکسپریا ایکس زد 4 سونی
اکسپریا ایکس زد 4 سونی
اکسپریا ایکس زد 4 سونی

باتوجه به آنچه در تصاویر مشاهده‌ می‌کنید، طراحی ظاهری پرچمدار بعدی سونی شباهت زیادی به پرچمداران قبلی کامپکت سونی دارد. حاشیه‌های بالایی و پایینی آن نیز تقریبا هم‌اندازه‌ی حاشیه‌های بالایی و پایینی سونی اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت است. به‌نظر می‌رسد که از نظر طراحی ظاهری پرچمدار بعدی سونی شباهت زیادی به مدل‌های قبلی دارد.

سونی اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت از ماژول دوربین تکی در پنل پشتی و دوربین سلفی تکی در قاب جلویی بهره می‌برد. اسپیکرهای دوگانه‌ در پنل جلویی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در قسمت بالای گوشی هوشمند دیده می‌شود. سونی اکسپریا XZ4 کامپکت قرار است با نمایشگر ۵ اینچی و ابعاد ۱۳۹.۹x۶۶.۵x۹.۳ میلی‌متر معرفی شود. این بدان معنی است که این گوشی هوشمند نسبت به مدل قبلی خود بلندتر، دارای عرض بیشتر و البته باریک‌تر خواهد بود. قاب پشتی گوشی نیز براق نخواهد بود. ظاهرا خبری از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی نیست و به‌نظر می‌رسد سونی بعد از بررسی  و آزمایش‌هایی که به‌انجام رسانده، اسکنر کناره‌ی گوشی را جایگزین اسکنر قاب پشتی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات