هدف HMD گلوبال در سال آینده، تمرکز بر گوشی‌های پرچمدار خواهد بود

شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
HMD گلوبال به‌تازگی در راستای اعلام برنامه‌های بلندمدت خود، تایید کرد که هدفش برای سال آینده پیشگامی در عرصه‌ی نوآوری و تمرکز بر گوشی‌های پرچمدار است.
تبلیغات

نوکیا در حال حاضر تحت مدیریت HMD گلوبال، دو سال بسیار موفق را پشت سر گذاشته و تا به امروز موفق به فروش بیش از ۷۰ میلیون گوشی شده است. اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد موفقیت خود را در سال‌های پیش‌رو نیز تداوم بخشد.

پس از تثبیت موقعیت نوکیا در بخش مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده‌ی بازار گوشی‌های هوشمند، هدف اصلی HMD در سال ۲۰۱۹، تقویت و تحکیم این برند در بخش رده‌بالای بازار خواهد بود. HMD در کنار این موضوع، تایید کرد که برخی از دستگاه‌های پیشرفته‌ی نوکیا سال آینده از راه خواهند رسید. این شرکت از هیچ مدل به‌خصوصی نام نبرد؛ اما تمام نشانه‌ها حاکی از عرضه‌ی نوکیا ۹ PureView در اواخر ژانویه (اوایل بهمن) هستند.

انتظار می‌رود پرچمدار آتی نوکیا به لطف ساختار دوربین پنجگانه‌اش برخی پیشرفت‌های عمده را در بخش دوربین ارائه دهد. با وجود این، HMD گلوبال از مواجه با این حقیقت ناخوشایند اجتناب نکرد که برند نوکیا هنوز از هیچ نوآوری عمده‌ای رونمایی نکرده؛ اما این شرکت تایید کرد که در حال حاضر یکی از اولویت‌های اصلی‌اش، پیشگامی در عرصه‌ی نوآوری در سال آینده است. به همین دلیل، HMD انتظار دارد پرچمداران نوکیا در سال‌های پیش‌رو و به‌طور به‌خصوص ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نقش فزاینده‌ی مهمی ایفا کنند.

علاوه‌بر تمام این‌ها، HMD گلوبال برای بهبود خدمات مشتری خود و با امید ایجاد جامعه‌ی اینترنتی پویاتر، پول بیشتری سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این شرکت همچنین با امید به خلق اکوسیستمی گسترده‌تر، دست به عرضه‌ی لوازم جانبی بیشتری برای گوشی‌های خود خواهد زد. HMD در یادداشتی منتشرشده تایید کرد که دستگاه‌های آتی نوکیا، راهبرد نام‌گذاری فعلی این شرکت را ادامه خواهند داد؛ بدین معنی که به دنبال نوکیا ۶.۱، نوکیا ۶.۲، ۶.۳ و ... عرضه خواهند شد.

در آخر، در رابطه با آن دسته از محصولاتی که در دست توسعه نیستند، HMD اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیچر فون‌های جدید خاطره‌انگیز نظیر نوکیا ۳۳۱۰ و نوکیا ۸۱۱۰ جدید ندارد. علاوه‌بر این، مصرف‌کنندگان نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه‌ی گوشی هوشمند گیمینگی با برند نوکیا باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات