جعبه گشایی وان پلاس 6T

سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
وان‌پلاس 6T‌ با بریدگی صفحه‌نمایش بسیار باریک‌تر به‌شکل یک قطره، نمایشگر ۶.۴۱ اینچی و اسنپدراگون ۸۴۵ و عملکرد نرم‌افزاری ارتقایافته معرفی شده است.
تبلیغات

یکی از تغییرات مهم OnePlus 6T درمقایسه‌با نسل قبل، در شکل نمایشگر آن است. این بار بریدگی صفحه‌نمایش وان‌پلاس 6T بسیار باریک‌تر از گذشته شده و اکنون شکل یک قطره را به‌ خود گرفته است. همین موضوع نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش می‌دهد. پرچم‌دار جدید وان‌پلاس از نمایشگر ۶.۴۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و پوششی از نوع گوریلا گلس ۶ برای نخستین‌بار در دنیای گوشی‌های اندرویدی از آن محافظت می‌کند.

در بخش دوربین، وان‌پلاس 6T‌ به‌لحاظ سخت‌افزاری تفاوتی با برادر بزرگ‌ترش ندارد. دوربین اصلی از ترکیب دو سنسور ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و الکترونیکی (OIS+EIS) بهره می‌برد؛ اما چینی‌ها با اقرار به ضعف وان‌پلاس ۶ در ثبت تصاویر در تاریکی، قابلیتی نرم‌افزاری موسوم به Nightscape را معرفی کردند که قرار است با بهره‌گیری از اطلاعات فریم‌های مختلف، جزئیات تصاویر را ارتقا دهد و از نویز آن‌ها و شدت پدیده‌ی موشن‌بلر بکاهد. درادامه، نگاهی اولیه به وان پلاس ۶ تی خواهیم انداخت.

تماشا در یوتیوب

دیدگاه شما کاربران محترم درباره‌ی این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات