محافظ صفحه نمایش سونی اکسپریا XZ4 طول فوق‌العاده‌ی آن را تأیید می‌کند

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری از محافظ صفحه‌نمایش سونی اکسپریا XZ4 منتشر شده که اطلاعاتی از این دستگاه را پیش روی ما قرار می‌دهد.
تبلیغات

کمتر از یک ماه پیش اطلاعاتی از سونی اکسپریا XZ4 در فضای وب منتشر شد و خبر داد این صفحه نمایش از نسبت سینماتیک ۲۱:۹ بهره می‌برد. سپس، رندرهایی مشاهده کردیم که با برنامه‌ی CAD طراحی شده بود. حال محافظ صفحه‌‌‌نمایشی در یکی از شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده که ادعا می‌کند متعلق به این گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ4 است.

XZ4 panel

پنل دیده‌شده با رندرهای قبلی منطبق است. حاشیه‌های بسیار نازک، بدون بریدگی، شیار اسپیکر (خروجی صدا)، دوربین و حسگر مجاورت و سوراخ کوچکی در سمت چپ وجود دارد. این سوراخ احتمالا به چراغ LED مربوط است. همان‌طورکه در عکس‌ها نیز می‌بینید، دو سوراخ نسبتا بزرگ درکنارهم قرار گرفته‌اند. بدین‌ترتیب، به‌احتمال بسیار زیاد دوربین دوگانه‌ی سلفی را در این گوشی شاهد خواهیم بود.

XZ4 case

همچنین با نگاهی به تصویر زیر خواهید دید محافظ‌های کنونی با رندرهای قبلی کاملا منطبق است. افزون‌براین، همین منبع کیس محافظتی را نیز ارائه می‌دهد که در آن، چیدمان عمودی سه‌گانه‌ی دوربین و دکمه‌ها و پورت‌ها نیز دیده می‌شوند. در سمت راست کلید ولوم، اسکنر اثرانگشت و کلید پاور درکنارهم دیده می‌شوند. کمی پایین‌تر، شاتر دوربین هم قرار دارد. در پایین گوشی یک اسپیکر و یک USB نوع C و یک برش برای میکروفون دیده می‌شود. از شیار جک ۳.۵میلی‌متری خبری نیست؛ اما دیگر جای تعجب نیست. البته گزارش‌های قبلی وجود جک ۳.۵میلی‌متری را تأیید می‌کردند. بااین‌حال، در تصاویر جدید چیزی دیده نمی‌شود.

XZ4 panel

منبعی دیگر تأیید می‌کند ضخامت بدنه‌ی گوشی سونی اکسپریا XZ4 ۸.۹ میلی‌متر است و قدرتش را از پردازنده‌ی Snapdragon 855 می‌گیرد؛ اما از اثرانگشت زیر صفحه‌‌نمایش استفاده نمی‌کند. متأسفانه سونی همچنان درمقابل تغییر مقاومت نشان و حسگر اثرانگشت را در کناره‌ی گوشی قرار می‌دهد. با‌توجه‌به گزارش‌های قبلی، اندازه‌ی صفحه‌نمایش این گوشی ۶.۵۵ اینچ و نسبت آن ۲۱:۹ و رزولوشنش FHD+ است که آن را ال‌جی ساخته است. شش گیگابایت حافظه‌ی موقت از نوع LPDDR4X و حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۲۵۶گیگابایتی و باتری ۳۹۰۰میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات آن است. همچنین، این گوشی از دوربین Super wide-angle یا فوق‌باز بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات