نوا 4 هواوی با روزنه دوربین سلفی روی نمایشگر ۲۶ آذرماه معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی درنظر دارد در تاریخ ۱۷ دسامبر برابر با ۲۶ آذرماه، گوشی هوشمند نوا ۴ را با روزنه دوربین سلفی روی نمایشگر تمام صفحه معرفی کند.
تبلیغات

حدود یک هفته‌ی قبل در خبری اعلام شد که هواوی گوشی تمام‌صفحه با روزنه‌‌ دوربین سلفی عرضه می‌کند. چند روز بعد تیزر هواوی گوشی با نمایشگر تمام صفحه و روزنه دوربین سلفی را به‌نمایش گذاشت. 

هواوی با انتشار همان تیزر قبلی، همه‌ی ابهامات و علامت سوال‌هایی که در مورد این گوشی هوشمند مطرح‌ شده بود را برطرف کرد. تیزر جدید به‌اشتراک گذاشته‌شده از سوی هواوی خبر از معرفی گوشی هوشمند نوا ۴ با روزنه‌ی دوربین سلفی روی نمایشگر در تاریخ ۱۷ دسامبر برابر با ۲۶ آذرماه می‌دهد. 

نوا 4 هواوی

همان‌طور که در تیزر مشاهده می‌کنید این گوشی هوشمند هواوی دارای روزنه‌ی کوچکی روی نمایشگر در گوشه‌ی سمت چپ بالایی است. با توجه به اینکه سامسونگ هنوز زمان معرفی گلکسی A8 را هنوز اعلام نکرده، به‌نظر می‌رسد که هواوی پیش‌دستی کرده و تصمیم گرفته اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمندی با طراحی روزنه دوربین سلفی به بازار معرفی کند تا اولین شرکتی باشد که توانسته است راهکاری متفاوت جهت حذف بریدگی بالای نمایشگر به‌نمایش بگذارد.

نوا 3 هواوی، ماه جولای با تراشه‌ی کرین ۹۷۰ معرفی شد. این در حالی است که Nova 2s با تراشه‌ی کرین ۹۶۰ به بازار عرضه شد. انتظار می‌رود که نوا ۴، جدیدترین گوشی هوشمند هواوی با تراشه‌ی کرین ۹۸۰ معرفی شود. اگر نوا ۴ با تراشه‌ی میان‌رده‌ی کرین ۷۱۰ عرضه شود، ممکن است به‌اندازه‌ی گوشی اقتصادی نوا 3i قدرتمند بوده و همین مساله ممکن است کمی امیدکننده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات