راهنمای کامل خرید بهترین پنل اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغاتی

دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
مطمئنا شما در جست‌وجو یافتن بهترین پنل اس ام اس بوده‌اید که به این صفحه از زومیت هدایت شده‌اید. همراه ما باشید تا بهترین سامانه پیامکی را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

به شما قول می‌دهیم در پایان مقاله از اینکه وقتتان را در زومیت سپری کرده‌اید خشنود باشید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یک نرم‌افزار اینترنتی و تحت وب مانند جیمیل، دراپ باکس و... است. با داشتن سامانه پیامکی شما قادر به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا ارسال پیامک از طریق وب سرویس هستید.

نرم‌افزار پنل اس ام اس از طریق مرورگر قابل دسترسی است، بنابراین شما به آسانی از طریق موبایل، تبلت و لپ تاپ می‌توانید از پنل اس ام اس استفاده کنید.

بانک شماره موبایل رایگان سراسر کشور در پنل اس ام اس فراز اس ام اس

آیا تاکنون این سؤال در ذهن شما وجود داشته که چگونه پیامک تبلیغاتی بفرستم و بانک شماره موبایل را از کجا بیاورم؟

شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید به بانک شماره موبایل‌ها به تفکیک استان، شهر منطقه، کد پستی، سن و جنسیت و... دسترسی پیدا کنید و بانک شماره موبایل تفکیک‌شده سراسر کشور به شما کمک می‌کند تا اس ام اس تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید.

ما در این مقاله می‌خواهیم ویژگی‌های مهم پنل پیامک را بررسی کنیم و امکانات تبلیغاتی که سامانه پیامکی در اختیار شما قرار می‌دهد را معرفی کنیم تا بتوانید یک انتخاب مناسب برای خرید پنل اس ام اس داشته باشید و از انتخاب خودتان پشتیمان نشوید.

با ما همراه باشید تا بهترین پنل اس ام اس را به شما معرفی کنیم.

کاربرد پنل اس ام اس چیست؟

کاربرد اصلی پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. اگر شما بخواهید تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان انجام دهید. تنها راه برای شما استفاده از سامانه پیامک است تا بتوانید اس ام اس تبلیغاتی انبوه ارسال کنید، توجه به امکاناتی نظیر ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک براساس تفکیک سن و جنسیت، ارسال اس ام اس براساس کد پستی و... حائز اهمیت است.

کاربرد پنل اس ام اس تنها به ارسال اس ام اس انبوه خلاصه نمی‌شود بلکه با استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌توانید یک ارتباط دو طرفه با مشتری خود برقرار کنید و وفاداری مشتری را افزایش د‌هید.

با استفاده از قابلیت‌هایی همچون ارسال پیامک خودکار در روز تولد، قرعه‌کشی و نظرسنجی پیامکی، کارت ویزیت دیجیتالی و ... می‌توان از روش‌های نوین ارتباط با مشتری استفاده کرد.

آیا کاربرد پنل پیامک فقط تبلیغات است؟

قرار نیست همیشه از پنل اس ام اس برای تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه استفاده شود بلکه ممکن است قصد شما از تهیه سامانه پیامک، اتصال پنل اس ام اس به نرم‌افزار (مانند حسابداری، وب‌سایت، اپ ios یا اپ اندروید) برای ارسال پیامک اعتبار سنجی و ارسال پیامک‌ از طریق نرم‌افزار باشد.

احراز هویت کاربران امروزه به یکی از دغدغه‌های مدیران سایت و اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است، متاسفانه به دلیل استفاده اشتباه از بازاریابی پیامکی در ایران افراد زیادی پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند و برای ارسال پیامک کدفعال سازی برای اپلیکیشن باید از خط خدماتی استفاده کنید که خط خدماتی نیاز به سفته، ثبت شرکت حقوقی و... دارد.

پنل اس ام اس با خط خدماتی بدون نیاز به سفته

همین خط خدماتی باعث کابوس خیلی از مدیران شده است، جدیدا یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات پیامکی (فراز اس‌ام‌اس) قابلیت ارسال پیامک با خط خدماتی بدون سفته را فراهم کرده است تا مدیران سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بتوانند بدون نیاز به سفته خط خدماتی داشته باشند و بدون دغدغه کد‌تأیید پیامکی ارسال کنند.

بنابراین هنگام خرید پنل پیامک توجه به داشتن خطوط خدماتی رایگان و خط خدماتی اختصاصی جهت ارسال اس ام اس اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است.

قبل از خرید سامانه پیامک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر شما قصد خرید بهترین پنل پیامک را دارید و نمی‌خواهید بعد از خرید سامانه پیامک به هیچ قیمتی پشیمان شوید پس لازم است که قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید.

داشتن برخی از ویژگی‌ها اساس و لازمه یک پنل اس‌ام‌اس مناسب است که باید قبل از خرید سامانه پیام کوتاه به آن توجه کرد. در ادامه توضیحی درباره راهنمای خرید پنل اس ام اس خواهیم داشت.

نسخه آزمایشی سامانه پیامک را مشاهده کنید

یک پنل پیامک معتبر باید امکان مشاهده دمو و بازدید امکانات سامانه پیامکی را قبل از خرید پنل اس ام اس ارائه دهد، تا بعد از آن‌که مطمئن شدید تمامی امکانات مورد نظر شما در سامانه پیامک وجود دارد با خیال آسوده اقدام به پرداخت کنید.

فایل آموزش کار با سامانه پیامک را دریافت کنید

اکثر محصولات فیزیکی همراه خود دفترچه راهنما دارند تا کاربر قبل از استفاده از محصول دفترچه راهنما را مطالعه کند و بعد از آنکه از تمام ویژگی‌ها و امکانات محصول آگاهی پیدا کرد با خیالی آسوده شروع به کار کند.

شرکت‌های حرفه‌ای که تعداد کاربران زیادی دارند برای نرم‌افزار پنل اس ام اس فایل‌های ویدیویی تهیه می‌کنند و در اختیار کاربران پنل پیامکی قرار می‌دهند.

پشتیبانی

اگر قصد شما تهیه بهترین پنل اس ام اس مخابرات است، پشتیبانی از کاربران پنل پیامکی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

همانقدر که گارانتی در محصولات فیزیکی مهم است پشتیبانی نیز در ارائه خدمات پیامکی مهم است، البته بخاطر بیاورید که شما همیشه دنبال گارانتی اصلی محصول هستید پس باید حواستان به پشتیبانی واقعی باشد.

حتما توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده سامانه پیام کوتاه شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه و ایمیل داشته باشد که در صورت بروز مشکل بتوانید به‌راحتی با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

اگر می‌خواهید در مورد خرید سامانه پیامک اطلاعات بیشتری داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید پنل اس ام اس ما را بخوانید.

پنل اس ام اس رایگان؛ آری یا نه؟

سوالی که ممکن است برای شما نیز به وجود بیاید این است با وجود این همه پنل اس ام اس رایگان، چرا باید برای خرید پنل اس ام اس هزینه پرداخت کنم؟ بسیاری از افراد حقیقی، پنل اس ام اس رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند و ادعا می‌کنند که در برابر پشتیبانی و خدمات هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی کنند!

اگر اهمیت محرمانگی اطلاعات مشتریانتان، کیفیت ارسال اس ام اس و پشتیبانی برای شما اهمیت دارد، پنل پیامک رایگان را فراموش کنید.

اجازه دهید موضوع سامانه پیامک رایگان را شفاف و همه‌جانبه بررسی کنیم. شاید یک فرد عادی متوجه این موضوع نباشد اما ما که در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی سر رشته داریم، می‌دانیم پشتیبانی برای هر شرکتی بابت حقوق کارمند، اجاره و... هزینه دارد.

ما زیاد دیده‌ایم که پنل اس ام اس رایگان بعد از شش ماه نابود شده‌ است و شاید شما همچنین تجربه‌ای داشته باشید که پنل اس ام اس شما با مبلغ زیادی شارژ یک شبه نابود شده است و هیچ دسترسی به پشتیبانی آن شرکت نداشته باشید. اگر چنین تجربه‌ای دارید در بخش دیدگاه خاطره خود را با ما و کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

خیلی از افراد در مورد پنل اس ام اس مخابرات سؤال می‌پرسند و می‌گویند آیا بهتر نیست به مخابرات مراجعه کنیم و سامانه پیامکی از مخابرات بگیریم؟

جالب است بدانید مخابرات ارسال پیامک تبلیغاتی را به شرکت‌های زیر مجموعه دولتی یا نیمه دولتی مانند: مگفا، رهیاب، آتیه و … واگذار کرده‌اند و هدف اصلی این شرکت‌ها ایجاد بستر ارسال پیامک برای شرکت‌های پنل پیامکی است و شرکت مخابرات ایران، سامانه پیامکی عرضه نمی‌کند.

در این مقاله سعی کردیم که ویژگی‌ها و امکانات یک سامانه پیامک خوب را از زاویه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. حال انتخاب با شما است که از میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی با توجه به نیاز خود کدام شرکت را انتخاب کنید.

ما براساس ملاک‌هایی که در این مقاله در مورد آن‌ها صحبت کردیم، فراز اس ام اس را به‌عنوان بهترین شرکت پنل اس ام اس به شما معرفی می‌کنیم، اگر بعد از خواندن این مقاله انتخاب شما برای خرید پنل پیامک شرکت فراز اس ام اس (www.farazsms.com) بود، زومیت را به‌عنوان معرف اعلام کنید و هنگام ثبت نام سامانه پیامکی با وارد کردن کد تخفیف zoomit بیست درصد تخفیف دریافت کنید.

اگر هنوز برای انتخاب شرکت پنل پیامک سوالی در ذهن شما باقی مانده است، صمیمانه پیشنهاد می‌کنیم با شرکت فراز اس ام اس (وبسمتر برگزیده تیم همیار وردپرس در سال 1396) با شماره تلفن 02174853 تماس حاصل کنید.

به نظر شما سامانه پیامکی معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ شما از کدام پنل اس ام اس استفاده می‌کنید؟ آیا از امکانات و پشتیبانی شرکت پنل پیامک راضی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات