سامسونگ فناوری بلندگوی یکپارچه با نمایشگر گوشی‌های هوشمند را در CES 2019 معرفی می‌کند

جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی تازه، سامسونگ قصد دارد فناوری تازه‌ی نمایشگرهای یکپارچه با بلندگوی خود به نام Sound on Display را در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ معرفی کند.
تبلیغات

می‌دانیم که نمایشگر اینفینیتی O سامسونگ به سازندگان امکان می‌دهد بدون استفاده از بریدگی، اندازه‌ی حاشیه‌های اطراف نمایشگر گوشی‌های هوشمند را بیش‌ازپیش کاهش دهند. اما چنین چیزی چگونه امکان‌پذیر است؟ با قرار دادن حسگر یا حسگرهای دوربین جلو درون نمایشگر، اینفینیتی O دستگاه‌های سامسونگ را بدون حاشیه و بی‌نیاز از بریدگی می‌کند. اکنون، سامسونگ قصد دارد در جریان نمایشگاه بین‌المللی سی‌ائی‌اس ۲۰۱۹ در لاس‌وگاس که از ۱۸ تا ۲۲ دی‌ماه برگزار خواهد شد، از ویژگی یکپارچه با نمایشگر دیگری رونمایی کند.

به‌گفته‌ی سامسونگ، این فناوری تازه که ساند آن دیسپلی (Sound on Display) نامیده می‌شود، در پنل‌های اولد گوشی‌های آتی این شرکت یافت خواهد شد. قابلیت مورد بحث با استفاده از لرزش و هدایت استخوانی به کاربران امکان می‌دهد ازطریق قرار دادن گوش خود روی بخشی پهن از بالای گوشی، صدا را بشنوند. بهره‌گیری سامسونگ از این فناوری، ابتدا در ماه ژوئن گزارش شد و اکنون براساس جدیدترین گزارش، تا مشاهده‌ی چگونگی قرارگیری آن روی گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌ها تقریبا دو هفته‌ی دیگر باقیمانده است.

پنل‌های ساند آن دیسپلی همچون نمایشگر اینفینیتی O به سامسونگ امکان می‌دهند گوشی‌هایی را با نسبت‌های بیشتر نمایشگر به بدنه ارائه دهد. بنا به گزارش‌ها، گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳.۴ درصد بهره خواهد گرفت. اما از آنجایی که تصویر فاش‌شده از محافظ صفحه‌ی این گوشی، از وجود بریدگی در بخش بالا برای بلندگو حکایت می‌کرد، فناوری بلندگوی یکپارچه با نمایشگر احتمالا تا پیش از معرفی گلکسی نوت ۱۰ مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات