گلکسی اس 10 به ژست لمسی برای فعال کردن دوربین سلفی مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین اخبار منتشر شده، دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با ژست حرکتی فعال می‌شود.
تبلیغات

ماه گذشته، گلکسی A8s سامسونگ با روزنه نمایشگر Infinity-O معرفی شد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند سامسونگ روی نمایشگر طراحی شده است و همان‌طور که پیش‌تر مشخص شد، ۳۱ دسامبر با قیمت ۴۳۰ دلار در بازار چین عرضه می‌شود. گلکسی A8s برای عرضه‌ی انحصاری در بازار چین برنامه‌ریزی شده است؛ اما گلکسی اس 10 طبق سنت همه‌ساله‌ی سامسونگ، در بازار جهانی عرضه می‌شود.

براساس اطلاعات موجود، کاربران می‌توانند با استفاده از ژست حرکتی، دوربین سلفی گلکسی A8s را فعال کنند. کاربران به‌راحتی‌ می‌توانند حتی در صورت قفل بودن گوشی، با سوایپ کردن از محل دوربین به‌سمت مرکز گوشی، دوربین سلفی را فعال کنند. این ویژگی در اختیار کاربران گلکسی اس ۱۰ نیز قرار خواهد گرفت. 

این اطلاعات با شایعات قبلی که ازطریق صفحه‌ی توییتر Universe Ice به‌اشتراک گذاشته شده بود، مطابقت دارد. در این پست گفته شده بود که در حالت فعال بودن دوربین سلفی، نوار روشنی اطراف روزنه‌ی دوربین ایجاد خواهد شد که به کاربر فعال بودن آن را اعلام می‌کند.

گلکسی اس 10

سنسور ۲۴ مگاپیکسلی دوربین با دیافراگم f/2.0، روی نمایشگر IPS LCD قرار گرفته است. باید ببینیم سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را با همان پلتفرم به بازار عرضه کند یا اینکه برنامه‌ی دیگری دارد.

انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی سامسونگ نیز با نمایشگر سوپر امولد معرفی شود. این بدان معنی است که احتمال دارد شاهد معرفی فناوری جدیدی در نحوه‌ی ایجاد روزنه روی نمایشگر باشیم؛ موردی که پیش‌تر یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تولیدکنندگان پنل‌های صفحه‌نمایش بود.

گلکسی اس 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات