سایز نمایشگر گلکسی نوت 10 و چهار نسخه گلکسی اس 10 فاش شد

دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
یک منبع اطلاعاتی، اندازه دقیق نمایشگرهای همه‌ی پنج پرچمدار آتی سامسونگ را در یک توییت افشا کرد.
تبلیغات

در چند سال اخیر استراتژی سامسونگ در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند، عرضه‌ی سه گوشی پرچمدار در سال، شامل دو مدل گلکسی اس و یک مدل گلکسی نوت بوده است؛ اما براساس خبرهایی که اخیرا در رابطه با نسل جدید پرچمداران سامسونگ منتشر شده، تعداد گوشی‌های این شرکت قرار است در سال ۲۰۱۹ به پنج دستگاه شامل سری گلکسی نوت و گلکسی اس افزایش پیدا کند. حال یک منبع اطلاعاتی به‌ نام Ice Universe، اندازه‌ی دقیق نمایشگرهای این گوشی‌ها را فاش کرده است.

بزرگترین مدل، گلکسی نوت ۱۰ است که به گفته‌ی این منبع با صفحه نمایش بسیار بزرگ ۶.۷۵ اینچی عرضه خواهد شد. این به آن معنی است که این گوشی با وجود حاشیه‌ی کمتر نمایشگر، به میزان قابل‌توجهی از Galaxy Note 9 بزرگتر خواهد بود و از گلکسی اس ۹ پلاس نیز بسیار بزرگتر است.

طبق این گزارش، در سری گلکسی اس، مدل 5G گلکسی اس ۱۰ از یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۶ اینچی بهره می‌برد. همچنین دو گوشی هم با نام‌های گلکسی اس ۱۰ (یا شاید گلکسی اس ۱۰ اج) و گلکسی اس ۱۰ پلاس در این سری وجود خواهد داشت، که اندازه‌ی صفحه نمایش آن‌ها به‌ترتیب ۶.۱۱ و ۶.۴۴ اینچ خواهد بود. برای مقایسه، نمایشگر گلکسی اس ۹ پلاس ۶.۲ اینچ و گلکسی نوت ۹، ۶.۴ اینچ است.

در نهایت، ارزان‌ترین مدل این سری، گلکسی اس ۱۰ لایت است و ظاهراً نمایشگری ۵.۷۵ اینچی خواهد داشت که با استانداردهای امروزی مقداری کوچک به‌نظر می‌رسد. نمایشگر این مدل در مقایسه با Galaxy S9، پنج صدم اینچ کوچکتر است و حاشیه‌ی باریکتری هم دارد که باعث می‌شود اندازه کلی دستگاه کمی کوچکتر باشد.

در حال حاضر انتظار می‌رود سری Galaxy S10 طی رویدادی در روز یکم اسفندماه معرفی شود. همینطور با وجود اینکه هنوز خبری از تاریخ معرفی Galaxy Note 10 منتشر نشده است، با توجه به زمان معرفی گوشی‌های این سری در سال‌های گذشته، به‌احتمال فراوان این مدل در اواخر مرداد سال آینده از راه می‌رسد.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت گوشی، مشخصات فنی و مقایسه‌‌ی آن با دیگر محصولات به دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. انواع گوشی‌های سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و برندهای دیگر در این بخش در دسترس شما خواهند بود. نظر شما درباره‌ی اندازه‌ی نمایشگرهای پرچمداران بعدی Samsung چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات