حراجمعه‌ بامیلو، رکوردهای خرید آنلاین در یک روز را شکست

یک‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فقط در اولین روز از برگزاری حراجمعه، بیش از ۷میلیون بازدید منحصربه‌فرد از بامیلو انجام شده است.
تبلیغات

امسال بامیلو برای چهارمین بار کمپین حراجمعه را در روزهای ۲ و ۳ آذر۱۳۹۷ برگزار کرد و با فراهم‌کردن امکان خرید بیش از ۲۰۰هزار کالای دارای تخفیف ویژه‌ی حراجمعه، رکورد جدیدی در میزان فروش در بازار آنلاین ایران ثبت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بامیلو، در ساعات مختلف جمعه ۲ آذر از محصولات موجود در بازار اینترنتی بامیلو بیش از ۷میلیون مرتبه بازدید شد که از این تعداد، ۷۵درصد ازطریق گوشی موبایل و ۲۵درصد ازطریق کامپیوتر دسکتاپ بوده است. بررسی آمارهای منتشرشده از خرید مردم آمریکا و دیگر کشورها از حراج این روز در سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد درصد کمتری از مشتریان وبسایت‌های اینترنتی در این کشورها ازطریق گوشی موبایل، خرید کرده‌اند. این مقایسه نشان می‌دهد استفاده از تلفن‌های هوشمند در ایران با میزان درخورتوجهی درمقایسه‌با سایر کشورها درحال‌رشد است.

نکته‌ی جالب‌توجه دیگر درباره‌ی حراجمعه‌ی بامیلو، تعداد دوبرابری کاربران مرد درمقایسه‌با تعداد زنان است. بامیلو طی چهار سال گذشته سعی کرده با گسترش فعالیت خود امکان خرید کالاهای متنوع را برای مردم سراسر ایران فراهم کند و امسال هم در حراجمعه، سفارش‌ها را برای کاربران خود در ۶۲۵ شهر از ایران ارسال می‌کند. در حراجمعه‌ی امسال، چابهار با ۱۸۱۵ کیلومتر فاصله با مرکز پردازش بامیلو، دورترین مقصد سفارش‌های بامیلو است.

هایپر استار با سهم ۱۶درصدی از فروش ۲ و ۳ آذر به‌عنوان فروشنده‌ی برتر حراجمعه‌ی ۱۳۹۷ شناخته شد. بامیلو در حراجمعه‌ی امسال رشد ۵۰۰۰درصدی فروش در یک روز را تجربه کرده که این رشد باعث ثبت رکورد دیگری در بازار آنلاین ایران شده است. حراجمعه‌ی ۱۳۹۷ با حمایت ایرانسل، اسنپ، باشگاه مشتریان بانک ملت و همچنین همراهی پلتفرم تبلیغات یکتانت و اسنپ‌فود و اسنپ‌تریپ برگزار شد.

بامیلو به‌عنوان اولین بازار اینترنتی ایران، با معرفی و برگزاری کمپین حراجمعه با همراهی تأمین‌کنندگان و خریداران در ایران توانسته سهم به‌سزایی در معرفی خرید آنلاین در کشور داشته باشد. بامیلو پس از این موفقیت درحال‌برگزاری جشنواره‌ی فروش «حراجمعه‌ی تا یلدا» است که به‌مدت سه هفته ادامه دارد. در این جشنواره نیز کاربران علاوه‌بر خرید با تخفیف‌های ویژه، می‌توانند در بازی‌های هیجان‌انگیز نیز شرکت کنند و کدهای تخفیف برنده شوند. بامیلو در «شب یلدا» نیز برنامه‌ی منحصربه‌فردی برای فروش تدارک دیده که به‌زودی جزییات آن به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات