گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 معرفی نخواهد شد

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین توییت ایوان بلس، احتمال معرفی گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 بسیار کم است.
تبلیغات

پیش‌تر ایوان بلس، افشاگر معروف، ازطریق توییتر اعلام کرده بود گوشی هوشمند تاشدنی ال‌ جی در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌شود. دراین‌صورت، ازآنجایی‌که انتظار می‌رود گلکسی F سامسونگ ماه فوریه یا مارس رونمایی شود، گوشی تاشدنی ال‌جی زودتر از گلکسی F سامسونگ معرفی خواهد شد.

 بی‌شک در آن زمان، همگان منتظر رونمایی محصول سامسونگ هستند تا ببینند سامسونگ چه محصولی به بازار عرضه خواهد کرد. ایوان بلس توییت جدیدی درباره‌ی گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی به‌اشتراک گذاشته که از تغییر زمان معرفی گوشی تاشدنی ال‌جی خبر می‌دهد.

براساس توییت جدید ایوان بلس، احتمال معرفی گوشی هوشمند تاشدنی ال‌جی در نمایشگاه CES به‌شدت کم شده است. نمایشگاه CES سال ۲۰۱۹ از ۸ تا ۱۱ ژانویه‌۲۰۱۹ (برابر با ۱۸ تا ۲۱دی‌) در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد. براساس آخرین گزارش CGS-CIMB کره، انتظار می‌رود سامسونگ و هواوی و ال‌جی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹، گوشی‌های تاشدنی خود را معرفی کنند. پیش‌تر گفته شده بود هواوی گوشی تاشدنی و مبتنی بر 5G معرفی می‌کند. همچنین، انتظار می‌رود اوپو، شیائومی، ویوو و موتورولا نیز در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ گوشی‌های تاشدنی خود را به بازار معرفی کنند. پیش‌ازاین گفته شده بود اوپو تلفن تاشدنی خود را در MWC 2019 رونمایی می‌کند

همان‌طورکه قبلا گفته شده بود مایکروسافت گوشی تاشدنی اندرومدا را سال ۲۰۱۹ معرفی می‌کند، انتظار می‌رود در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰، گوشی هوشمند تاشدنی مایکروسافت عرضه شود. ذکر این نکته لازم می‌نماید که اپل نیز به‌دنبال آن است تا نخستین گوشی آیفون تاشدنی را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ معرفی کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات