اچ تی سی دیزایر 12 اس با نمایشگر ۵.۷ اینچ و اندروید اوریو معرفی شد

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌تی‌سی دیزایر 12 اس ساعاتی پیش با نمایشگر ۵.۷ اینچ +HD،‌ تراشه‌ی اسنپدراگون 435، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی شد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی ساعاتی پیش به‌صورت رسمی جدیدترین گوشی خود را رونمایی کرد. این محصول که از آن به‌عنوان دیزایر 12 اس یاد می‌شود، درحقیقت از زبان طراحی گوشی یو 12 لایف استفاده می‌کند.

در وب‌سایت رسمی این گوشی جزئیات مربوط به بدنه‌ی دیزایر 12 اس ذکر نشده؛ اما احتمال می‌دهیم بدنه‌ی آن از ترکیبی از جنس پلاستیک مات و براق باشد.

در پنل جلویی HTC Desire 12s نمایشگر ۵.۷اینچی با وضوح تصویر +HD (معادل ۱۴۴۰x۷۲۰ پیکسل) را شاهد هستیم که برای محصولی میان‌رده، مناسب و کافی به‌نظر می‌رسد.

اچ تی سی دیزایر 12 اس / HTC Desire 12s

این نمایشگر نسبت تصویر ۱۸:۹ را ارائه می‌دهد و براساس آنچه از تصاویر مشخص است، در بالای آن بریدگی دیده نمی‌شود. حاشیه‌های کناری نمایشگر دیزایر 12 اس اچ‌تی‌سی به‌طرز درخورتوجهی باریک هستند. در ضمن حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر این گوشی برای محصولی در این دسته منطقی به‌نظر می‌رسند.

اچ‌تی‌سی دیزایر 12 اس برای پردازش وظایف از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ کوالکام بهره می‌گیرد. این تراشه درکنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار گرفته تا دیزایر 12 اس را به‌ محصولی نه‌چندان جذاب برای آن‌‌هایی تبدیل کند که به‌دنبال حافظه‌ی رم زیاد هستند. بااین‌حال، اچ‌تی‌سی مدلی دیگری از این گوشی را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روانه‌ی بازار می‌کند. درضمن، هر دو این مدل‌ها از اسلات میکرو SD پشتیبانی می‌کنند.

اچ تی سی دیزایر 12 اس / HTC Desire 12s
اچ تی سی دیزایر 12 اس / HTC Desire 12s
اچ تی سی دیزایر 12 اس / HTC Desire 12s

با نگاهی کوتاه به پنل پشتی این دستگاه قطعا فکر خواهید کرد که دیزایر 12 اس از دوربین دوگانه بهره می‌گیرد؛ اما حقیقت این است که جدیدترین محصول اچ‌تی‌سی فقط به دوربینی ۱۳مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 تجهیز شده و آنچه درکنار این دوربین دیده می‌شود، درحقیقت فلاش LED است. 

اچ‌تی‌سی در این گوشی از دوربین سلفی ۱۳مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 استفاده کرده است. علاوه‌بر این‌ها، در پنل پشتی حضور حسگر اثرانگشت دایره‌ای دیده می‌شود.

دیزایر 12 اس از باتری ۳٬۰۷۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این دستگاه به اندروید ۸.۱ اوریو با رابط کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی& یعنی Sense UI تجهیز شده است.

اچ تی سی دیزایر 12 اس / HTC Desire 12s

علاقه‌مندان می‌توانند اچ‌تی‌سی دیزایر 12 اس را در سه رنگ مشکی , نقره‌ای و قرمز با قیمت ۱۹۵ دلار (برای مدل ۳ گیگابایت رم / ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) و ۲۲۵ دلار (برای مدل ۴ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی) تهیه کنند. 

در‌حال‌حاضر، این محصول فقط در کشور تایوان عرضه شده و اچ‌تی‌سی جزئیات مربوط به تاریخ عرضه‌ی آن را در دیگر کشورهای جهان اعلام نکرده است.

درپایان، از شما کاربران محترم دعوت می‌کنیم به‌منظور مشاهده‌ی مشخصات فنی و قیمت گوشی اچ‌تی‌سی و البته مقایسه‌ی آن با محصولات دیگر، به بانک محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات