گلکسی اس 10 سامسونگ اول اسفندماه با شروع قیمت ۸۸۱ دلار معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین خبرها، گلکسی اس ۱۰ سامسونگ قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ برابر اول اسفندماه با شروع قیمت ۸۸۱ دلار معرفی شود.
تبلیغات

براساس آخرین گزارش Gizmodo UK، گلکسی اس 10 سامسونگ در تاریخ ۲۰ فوریه سال آینده‌ی میلادی برابر با اول اسفندماه، پیش از کنفرانس جهانی موبایل در ماه مارس در بارسلونا معرفی خواهد شد.

تاریخ اعلام‌شده‌ برای رونمایی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با آنچه پیشتر در سابقه‌ی معرفی گوشی‌های هوشمند سامسونگ دیده شده است، مطابقت دارد.

در این رویداد، گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰  لایت با کدنام Beyond 0 با نمایشگر ۵.۸ اینچی تخت به‌جای نمایشگر دارای انحنا معرفی خواهد شد. همچنین گلکسی اس ۱۰ استاندارد با نمایشگر ۶.۱ اینچی و گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر ۶.۴ اینچی نیز معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که قیمت گوشی‌های هوشمند به شرح ذیل باشد: 

محصول 

قیمت (‌پوند)‌ 

قیمت ‌(دلار) 

گلکسی اس ۱۰  لایت 

۶۹۹ 

۸۸۱

گلکسی اس ۱۰  (۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) 

۷۹۹

۱۰۰۷

گلکسی اس ۱۰ (۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی)

۹۹۹

۱۲۶۰

گلکسی اس ۱۰ پلاس (۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی)

۸۹۹

۱۱۳۴

گلکسی اس ۱۰ پلاس (۵۱۲گیگابایت حافظه داخلی)

۱۰۹۹

۱۳۸۶

گلکسی اس ۱۰ پلاس (یک ترابایت حافظه داخلی)

۱۳۹۹

۱۷۶۵

گوشی هوشمند با ظرفیت حافظه‌ی مختلف به بازار عرضه می‌شود تا کاربرانی که تمایل دارند گوشی هوشمندی با ظرفیت بالاتر در اختیار داشته باشند، بتوانند دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. البته، وال‌استریت‌ژورنال گفته است که این احتمال وجود دارد سامسونگ برای هر مدل گوشی هوشمند نسخه‌ی اختصاصی را که می‌تواند دستگاهی با نمایشگر ۶.۷ اینچی و ماژول دوربین ۶گانه و پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت 5G باشد، را معرفی کند. 

پیشتر نیز تصاویری منتسب به گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است. مثلا در یکی از خبرهای فاش‌شده، گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۵ دوربین و نمایشگر دارای حفره رؤیت شد. ایوان بلس نیز در تاریخ ۸ دسامبر برابر با ۱۷ آذرماه انتظاراتی که از این گوشی اندرویدی می‌رود را در کنار تصویری منتشر کرد. در خبر مربوط به افشاگری ایوان بلاس، گلکسی اس ۱۰ سامسونگ در رندرهای جدید رؤیت شد. اعتقاد بر این است که سایر مدل‌ها با ماژول دوربین سه‌گانه، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، رابط کاربری جدید One UI سامسونگ و اندروید ۹ پای معرفی خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که به‌جای بریدگی بالای نمایشگر شاهد روزنه‌ای برای دوربین سلفی روی نمایشگر باشیم. پیشتر نیز گلکسی A8s سامسونگ برای بازار چین و آنر ویو ۲۰ با چنین طراحی معرفی شده‌اند. پیشتر گفته شد که گلکسی A8s سامسونگ با روزنه نمایشگر معرفی شد

بی‌شک سال ۲۰۱۹ میلادی، سال مهمی برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی خواهد بود. باید ببینیم خبرهایی که در مورد گوشی‌های هوشمند بعدی سامسونگ مطرح می‌شود تا چه حد درست خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات