سامسونگ، نوت بوک 9 پن را با تمرکز بر هنرمندان معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نوت‌بوک ۹ پن سامسونگ با طراحی تبدیل‌پذیر و سبک، پشتیبانی از قلم، کارت گرافیک مجزا و عمر باتری ۱۵ ساعت، لپ‌تاپی ایده‌آل برای هنرمندان محسوب می‌شود.
تبلیغات

سال گذشته در نمایشگاه CES 2018، سامسونگ از یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر و سبک‌وزن ۱۳.۳ اینچی به نام Notebook 9 Pen رونمایی کرد. این دستگاه هنرمندان، خالقان محتوا و هر آن کسی را هدف قرار داده است که به قدرت مناسب با وزن هرچه پایین‌تر احتیاج دارد. اکنون این لپ‌تاپ ساخت سامسونگ در مدلی به‌مراتب بزرگتر با طراحی کاملا جدید و ویژگی‌هایی بازگشته است که اشکالات پیشین را برطرف کرده‌اند. مهم‌تر از همه، این لپ‌تاپ در دو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچی با درگاه‌های بیشتر، باتری با ظرفیت بسیار بیشتر با شارژ سریع و دوام ۱۵ ساعته معرفی شده است.

نوت‌بوک ۹ پن همچنان از پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7 اینتل بهره می‌برد؛ اما اکنون امکان سفارش مدل ۱۵ اینچی با کارت گرافیک مجزای ۲ گیگابایتی انویدیا جی‌فورس MX150 وجود دارد. با این حال، توان گرافیکی مدل کوچک‌تر ۱۳ اینچی به کارت گرافیک مجتمع اینتل محدود است. هر دو مدل به رم LPDDR3، گیگا وای‌فای، تشخیص چهره و اثر انگشت، دو درگاه تاندربولت ۳، درگاه USB-C، درگاه‌های هدفون/ میکروفون و UFS/MicroSD مجهز هستند. به گفته‌ی سامسونگ، نوت‌بوک ۹ پن از آمپلی‌فایر هوشمند «ThunderAmp» بهره می‌برد و به لطف بلندگوهای تنظیم‌یافته توسط AKG، صدای باکیفیت استودیویی را ارائه می‌دهد.

Samsung Notebook 9 Pen
Samsung Notebook 9 Pen
Samsung Notebook 9 Pen
Samsung Notebook 9 Pen
Samsung Notebook 9 Pen
Samsung Notebook 9 Pen
Samsung Notebook 9 Pen
Samsung Notebook 9 Pen

نوت‌بوک ۹ پن ۲۰۱۹ به لطف طراحی جدید و سرتاسر فلزی/ آلومنیومی بدنه، ظاهر لوکس‌تری از مدل پیشین دارد. مدل ۱۳ اینچی با وزن ۱.۱۲ کیلوگرم و مدل بزرگ‌تر با وزن ۱.۵۶ کیلوگرم، هر دو همچنان به‌ نحو شگفت‌انگیزی سبک هستند. نمایشگر لپ‌تاپ همچون قبل وضوح تصویر 1080p را ارائه می‌دهد و از حاشیه‌هایی نازک به‌خصوص در طرفین برخوردار است.

در نهایت، هر دو مدل از قلم S Pen داخلی با امکان انتخاب از بین سه نوک مختلف و با نصف تاخیر مدل قبل بهره می‌برند. لپ‌تاپ جدید سامسونگ با ترکیب طراحی سبک‌وزن و تبدیل‌پذیر، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های طراحی و ترسیم و کارت گرافیک مجزا به محصولی مناسب در سفر برای هنرمندان و مختصصان گرافیک تبدیل شده است. سامسونگ هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است؛ اما قیمت نوت‌بوک ۹ پن پیشین از ۱۴۰۰ دلار آغاز می‌شد. نوک‌بوک ۹ پن جدید در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۱۹ در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات