هواوی پی 30 پرو با نمایشگر AMOLED دارای انحنا و بریدگی بالای نمایشگر معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین اخبار، انتظار می‌رود هواوی پی ۳۰ پرو با نمایشگر AMOLED دارای انحنا به بازار عرضه شود.
تبلیغات

اوایل سال جاری میلادی، هواوی برای اولین‌بار گوشی هوشمند میت RS پورشه دیزاین را با نمایشگر AMOLED دارای انحنا معرفی کرد. اما از زمان معرفی پی ۲۰ پرو به بعد، استفاده از این نمایشگرها را به خط تولید گوشی‌های هوشمند خود وارد کرد. 

براساس آخرین اخباری که ازطریق یکی از منابع آگاه و قابل‌اعتماد به‌اشتراک گذاشته شده است، به‌نظر می‌رسد که قرار است استفاده از این نمایشگرها در گوشی‌های هواوی ادامه پیدا کند.

انتظار می‌رود هواوی پی ۳۰ پرو هواوی نیز، مسیر میت ۲۰ پرو را دنبال کند و سال آینده‌ی میلادی با نمایشگر AMOLED دارای انحنا که احتمالا توسط ال‌جی یا BOE تأمین خواهد شد، معرفی می‌شود. این دو شرکت در حال حاضر نمایشگرهای Mate 20 Pro را تولید می‌کنند. با وجودی که انتظار می‌رود هواوی به‌زودی گوشی هوشمند نوا ۴ را معرفی کند، این دستگاه فاقد بریدگی بالای نمایشگر خواهد بود؛ بلکه شاهد بریدگی معمولی بزرگتری در بالای نمایشگر خواهیم بود. پیش‌تر گفته شده بود که نوا ۴ هواوی با روزنه دوربین سلفی روی نمایشگر ۲۶ آذرماه معرفی می‌شود.

در حال حاضر، تنها سامسونگ می‌تواند روزنه‌ای برای دوربین سلفی در نمایشگر ایجاد کند و طبیعی است که غول کره‌جنوبی این فناوری را روی گوشی‌های هوشمند خود ارائه دهد. در نتیجه، شرکت‌هایی همچون هواوی دو گزینه دارند، یا باید گوشی‌های هوشمند خود را با بریدگی بالای نمایشگر بحث‌برانگیز به بازار عرضه کنند یا اینکه می‌توانند از نمایشگر LCD در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند.

اگر گوشی‌های هوشمند سری P30 که برای عرضه در سال آینده میلادی آماده می‌شوند، طراحی مشابه گوشی‌های سری P20 یا میت 20 داشته باشد، گوشی هواوی پی 30 معمولی می‌تواند با نمایشگر LCD به بازار عرضه شود. بدین ترتیب در حالی‌که پی ۳۰ پرو پریمیموم ممکن است با بریدگی بالای نمایشگر معرفی شود، این احتمال وجود دارد که پی ۳۰ معمولی در آینده با روزنه‌ی روی نمایشگر معرفی شود. این ویژگی که در طراحی آن دیده می‌شود، می‌تواند منجر به رقابت این گوشی هوشمند با محوصلات سری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات