وان پلاس 6T مک لارن ادیشن با ۱۰ گیگابایت رم و شارژر ۳۰ واتی معرفی شد

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
سرانجام پس از انتشار شایعات متعدد، وان‌پلاس و مک‌لارن امروز به‌صورت رسمی نسخه‌ی ویژه وان‌پلاس 6T را با ۱۰ گیگابایت رم و شارژ ۳۰واتی رونمایی کردند.
تبلیغات

وان‌پلاس و مک‌لارن به‌تازگی نسخه‌ی ویژه‌ی جدیدی از گوشی هوشمند وان‌پلاس 6 تی به‌نام وان‌پلاس 6T McLaren Edition را رونمایی کردند که با عنوان نسخه‌ی Speed Orange نیز شناخته می‌شود. این دستگاه که امروز سه‌شنبه در بریتانیا و در کنفرانس خبری دو شرکت معرفی شد، براساس شایعات پیشین، درحقیقت مدل قدرتمندتر وان‌پلاس ۶ تی معمولی محسوب می‌شود. درزمینه‌ی ویژگی‌های جدید، وان‌پلاس ۶ تی مک‌لارن ادیشن به شارژ سریع Warp Charge 30 مجهز است که فناوری به‌مراتب سریع‌تری از نسخه‌ی موجود در وان‌پلاس ۶ تی معمولی به‌حساب می‌آید.

OnePlus 6T McLaren Edition

وان‌ پلاس 6T معمولی به‌همراه شارژ سریع ۲۰واتی عرضه می‌شود که ازجمله سریع‌ترین شارژهای موجود در بازار محسوب می‌شود. بااین‌حال، وان‌پلاس تصمیم گرفت در نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی جدیدش شارژ را بهبود دهد و اکنون، نرخ انتقال انرژی را به ۳۰ وات افزایش داده است. این شرکت ادعا می‌کند این فناوری شارژ‌ جدید در مدت تنها ۲۰ دقیقه می‌تواند باتری دستگاه را تا ۵۰درصد ظرفیت اسمی شارژ کند. علاوه‌براین، وان‌پلاس همانند فناوری به‌کاررفته در وان‌پلاس ۶ تی ادعا می‌کند شارژ‌ گوشی کاهش سرعت آن یا ایجاد گرمای بیش‌ازاندازه را به‌دنبال نخواهد داشت.

OnePlus 6T McLaren Edition

ارتقای فناوری شارژ تنها تغییر درخورتوجه مک‌لارن ادیشن درمقایسه‌با نسخه‌ی معمولی ۶ تی محسوب نمی‌شود؛‌ زیرا گوشی جدید وان‌پلاس به‌همراه ۱۰ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این درحالی است که وان‌پلاس ۶ تی معمولی در دو نسخه‌ی ۶ و ۸گیگابایتی عرضه شده بود. درحقیقت، مک‌لارن ادیشن نخستین گوشی هوشمند با برند وان‌پلاس محسوب می‌شود که به ۱۰ گیگابایت رم مجهز است. درزمینه‌ی حافظه‌ی داخلی، این گوشی همچون رده‌بالاترین نسخه‌ی وان‌پلاس ۶ تی، از ظرفیت ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت بهره می‌برد.

وان‌پلاس به‌منظور ایجاد تمایز بین مک‌لارن ادیشن و نسخه‌ی معمولی، لبه‌های پشت گوشی را به رنگ نارنجی پاپایای مک‌لارن درآورده؛ اما رنگ غالب در پشت و روی گوشی مشکی است. الگویی که زیر شیشه‌ی به‌کاررفته در مک‌لارن ادیشن به‌چشم می‌خورد، براساس الیاف کربن مک‌لارن طراحی شده که خصوصیتی برای ایجاد تمایز در گوشی محسوب می‌شود. به‌کارگیری الیاف کربن مک‌لارن به سال ۱۹۸۱ بازمی‌گردد و تابه‌امروز استفاده می‌شود. مک‌لارن ادیشن همچنین به‌همراه کابل شیلددار به رنگ نارنجی پاپایا و شارژر ۳۰واتی عرضه می‌شود و همان‌طورکه انتظار می‌رود، لوگوی مک‌لارن نیز در پشت گوشی حک شده است.

OnePlus 6T McLaren Edition

وان‌پلاس اعلام کرد ۶ تی مک‌لارن ادیشن از ۱۳دسامبر (مصادف با ۲۲آذر) در بازارهای اروپای‌غربی و آمریکای‌شمالی عرضه می‌شود و چین و کشورهای حوزه اسکاندیناوی نیز اندکی بعد می‌توانند این گوشی را بخرند. قیمت مک‌لارن ادیشن در ایالات متحده‌ی آمریکا ۶۹۹ دلار و در اروپا ۶۹۹ یورو است.

OnePlus 6T McLaren Edition
OnePlus 6T McLaren Edition
OnePlus 6T McLaren Edition
OnePlus 6T McLaren Edition
OnePlus 6T McLaren Edition
OnePlus 6T McLaren Edition
OnePlus 6T McLaren Edition

وان‌پلاس ۶ تی معمولی در ماه اکتبر امسال معرفی شد و در اصل، با رنگ‌های مشکی میرور و مشکی میدنایت از راه رسید. نسخه‌ی بنفش‌رنگ این گوشی نیز اندکی بعد معرفی شد و اکنون، نسخه‌ی ویژه‌ی مک‌لارن ادیشن نیز به‌زودی به‌دست مشتریان می‌رسد. وان‌پلاس ۶ تی به پردازنده‌ی هشت‌هسته‌‌ای و ۶۴بیتی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز است و در سه نسخه با رم‌های ۶ و ۸ و ۱۰ گیگابایت عرضه می‌شود. با‌این‌حال و همان‌طورکه اشاره شد، نسخه‌ی مجهز به رم ۱۰گیگابایتی متعلق به مک‌لارن ادیشن است. این گوشی از نمایشگر ۶.۴۱اینچی Optic AMOLED با وضوح تصویر FullHD و باتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. پرچم‌دار وان‌پلاس همچنین مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است که آن را اسکرین آنلاک می‌نامد. این گوشی اندروید ۹ (Pie) را به‌همراه رابط کاربری Oxygenos وان‌پلاس اجرا می‌کند. درنهایت، گوشی از فلز و شیشه ساخته شده و از حاشیه‌های بسیار نازک و بریدگی قطره‌مانند برخوردار است.

وان‌پلاس مک‌لارن ادیشن نخستین نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی هوشمند وان‌پلاس محسوب می‌شود که مقدار رم آن در‌مقایسه‌با مدل اصلی ارتقا یافته است و فناوری شارژ‌ قدرتمندتری نیز دارد. این گوشی هوشمند به‌طرز درخورملاحظه‌ای از وان‌پلاس ۶ تی معمولی گران‌تر است؛ درنتیجه، باید منتظر ماند و دید کابران برای به‌دست‌آوردن رم بیشتر و فناوری شارژ‌ سریع‌تر و طراحی منحصربه‌فرد، حاضر به پرداخت چنین اختلاف قیمتی خواهند بود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات