مدیریت حرفه ای همه شبکه های اجتماعی در نوین هاب

سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از پارامترهای مهم حضور موفق در شبکه‌های اجتماعی، ارتباط مداوم و منظم با کاربر است. برای یادگیری نحوه برقراری این تعامل مستمر و اثربخش با نوین هاب همراه باشید.
تبلیغات

ما باید مخاطب را عادت بدهیم که در ساعات مشخصی از روز محتوای ما را ببیند و به نوعی در انتظار خوراک محتوایی ما باشد.

تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی روز به روز درحال افزایش است و برند‌ها می بایست فعالیت خود را برای بیشتر دیده شدن گسترش دهند. بنابراین جلب توجه و تاثیرگذاری در میان اقیانوس عظیمی از اطلاعات دشوار می‌شود و تنها با یک برنامه هدفمند و مستمر می‌توان بهتر و بیشتر صدای خود را به مخاطب رساند.

در ادامه به معرفی ابزاری خواهیم پرداخت که کار شما را برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی ساده‌تر کرده و علاوه بر زمانبندی ارسال پست، امکان مدیریت همه شبکه‌های اجتماعی را در یک داشبورد فراهم نموده است.

«نوین هاب» چگونه به رشد ما در شبکه‌های اجتماعی کمک کند؟

نوین هاب پلتفرمی برای مدیریت همه اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی است که می‌توانید همه شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین پینترست، تامبلر، فیسبوک و آپارات را در یک داشبورد داشته باشید و و تنها با یک بار آپلود تصویر، ویدئو یا گالری و نوشتن کپشن، پست را در همه‌ی این شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

زمانبندی ارسال اتوماتیک:

شما در نوین‌هاب می‌توانید با استفاده از تقویم شمسی زمان ارسال پست‌های خود را در آینده مشخص کنید. به این صورت که شما پس از آماده کردن پست‌ها، می‌توانید زمان انتشار آن‌ها در آینده تنظیم کنید تا سیستم پست‌های شما را در ساعت و روز مقرر به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به حضور شما منتشر نماید.

نوین هاب

مدیریت کامنت‌ها:

با قابلیت در نوین‌هاب می‌توانید کامنت‌های همه شبکه‌های اجتماعی خود را در یک صفحه مشاهده نمایید و در صورت نیاز پاسخ دهید یا آن‌ها را حذف کنید.

امکانات اضافه‌تر برای شبکه‌های اجتماعی:

اگر نیاز دارید که امکانات اضافه همه شبکه‌های اجتماعی را در دسترس داشته باشید، نوین هاب بهترین انتخاب خواهد بود.

می‌توانید همه امکانات از جمله دکمه شیشه‌ای، متن طولانی تلگرام، تنظیم اتوماتیک اندازه تصاویر برای اینستاگرام و بسیاری قابلیت دیگر را در یک داشبورد داشته باشید.

کپشن آماده و فضای ذخیره سازی:

سامانه نوین‌هاب برای کاربران فضای ذخیره سازی اختصاصی در نظر گرفته است و شما هر زمان که بخواهید می‌توانید به فایل‌های بارگذاری شده خود دسترسی داشته باشید و مجددا از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین متن و کپشن‌های خود را یکبار ذخیره کنید و در صورت نیاز همیشه از آنها استفاده کنید برای مثال اگر تعدادی هشتگ مشخص دارید که در همه پست‌ها استفاده می‌کنید، آنها را ذخیره کنید و همیشه در دسترس داشته باشید.

آنالیز شبکه‌های اجتماعی (بزودی)

در آینده‌ای نزدیک این بخش به نوین‌هاب اضافه می‌شود و شما امکان این را خواهید داشت که با سنجه‌هایی نظیر نرخ افزایش و کاهش مخاطبین، نرخ تعامل مخاطب (Engagement) و... فعالیت مخاطبین خود را رصد کنید و با دید بهتر و جامع‌تری شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کنید.

همانطور که گفته شد حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی یکی از مهمترین‌ معیارهای موفقیت در این فضا است. با امکاناتی که نوین‌هاب در اختیار شما قرار می‌دهد، نباید دیگر نگرانی از این بابت داشته باشید.

شما می‌توانید پس از تدوین استراتژی، در روزهای آغازین پست‌های خود را آماده کنید و طبق تقویم محتوایی زمان انتشار پست‌ها را مشخص نمایید تا سیستم مطابق زمانبندی آن‌ها را منتشر کند.

برای استفاده از امکانات نوین هاب به سایت https://novinhub.com مراجعه نمایید و به سبک نوین‌هاب شبکه‌های اجتماعی‌تان را مدیریت کنید و دیگر نگرانی بابت بروز شدن مداوم شبکه‌های اجتماعیتان نباشید و با خیال راحت به سایر کارهای خود برسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات