محافظ موبایل خود را استاندارد انتخاب کنید

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همزمان با ورود پرچم‌داران جدید برندهای برتر جهان به کشور و قیمت‌های نسبتا گران گوشی‌های جدید، اهمیت استفاده از لوازم جانبی استاندارد دوچندان شده است.
تبلیغات

 باتوجه‌به نوسانات ارزی و سودجویی برخی افراد، متأسفانه التهاب و سردرگمی زیادی در بازار لوازم جانبی، به‌خصوص کیس و کاور موبایل به‌چشم می‌خورد و عملا پیداکردن قاب موبایل و محافظ باکیفیت و استاندارد به امری دشوار و طاقت‌فرسا تبدیل شده است.

اسپیگن؛ تولیدکننده‌ی کره‌ای و تخصصی لوازم جانبی

در این بین، شرکت اسپیگن کره که از سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را به‌طور تخصصی در تولید لوازم جانبی و قاب موبایل آغار کرده، طبق روال هرسال و همزمان با معرفی دیوایس‌های جدید، قاب‌ها و کالکشن جدید محصولات خود را رونمایی کرده است. خانواده‌ی قاب‌های آیفون XS ،XR ،X و XS Max از محصولات اپل و کیس‌های Note9 و S9 و S9 Plus از برند سامسونگ جزو جدیدترین کالکشن‌های اسپیگن محسوب می‌شوند. جالب‌تر آنکه درحال‌حاضر در ایران، این محصولات با منطقی‌ترین قیمت ممکن دردسترس قرار دارند. درادامه، برخی از این قاب‌های گوشی را معرفی و نحوه‌ی تهیه آن‌ها را در ایران بیان می‌کنیم.

 سری لوکس LAMANON (جدید)

قاب‌های سری Lamanon که جدیدترین سری کیس‌های اسپیگن هستند و با هدف خاص‌بودن تولید شده‌اند، جزو دسته‌ی قاب‌های لوکس اسپیگن محسوب می‌شوند و در چند مدل با عنوان Lamanon عرضه شده‌اند. این قاب‌ها از ظاهری بسیار زیبا و شگفت‌انگیز و همان مرغوبیت و کیفیت موردانتظار اسپیگن برخوردارند و حس فوق العاده‌ای به کاربر منتقل می‌کنند. گفتنی است امضای خاص لمنون در قسمت داخلی، این زیبایی و لوکس‌بودن را چندبرابر می‌کند.

 Tough Armor و Slim Armor و Neo Hybrid؛ زره‌ای مستحکم که شوخی ندارد!

سری محبوب و دوست‌داشتنی Tough Armor و Slim Armor محافظان تمام‌عیاری هستند که از استاندارد Military Grade یا همان استاندارد سقوط نظامی آمریکا و انبوهی از ویژگی‌های محافظتی دیگر بهره‌ می‌برند. برخی از این ویژگی‌های محافظتی عبارت‌اند از: شبکه‌بندی داخلی برای پخش ضربه به نقاط مختلف قاب و خنثی‌کردن ضربه و کیسه‌های هوا در چهار گوشه‌ی قاب گوشی یا همان تکنولوژی Air Cusion و ترکیب یک لایه سخت و یک لایه انعطاف‌پذیر در ساختار قاب. این‌ها خیال شما را کاملا از بابت ضربه‌های احتمالی راحت می‌کند.

نئوهایبرید قابی محافظ با ظاهری شیک و نازک‌تر از سری آرمور است و از یک قسمت انعطاف‌پذیر و یک بامپر سخت در دور کیس تشکیل شده است. شایان ذکر است تمام قاب‌های اسپیگن در قسمت برجستگی لنز از محافظت و پوشش کامل بهره می‌برند.

 Ultra Hybrid؛ حفظ ظاهر اورجینال گوشی درکنار محافظتی مطمئن

استفاده از ساختار کریستالی شفاف و بدون تغییر رنگ، حاشیه‌ی خاص در سه رنگ شفاف و مشکی و رزگلد، محافظت کامل از گوشی (خصوصا قسمت لنز) و درعین‌حال حفظ ظاهر اصلی، ویژگی‌های اصلی این قاب موبایل است.

 بهترین انتخاب برای Businessmanها: Slim Armor CS و Wallet S

اسپیگن

اسپیگن همواره کوشیده با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از محصولات، تمام کاربری‌ها را پوشش دهد؛ ازاین‌رو، دو محصول فوق‌العاده این شرکت را به‌اختصار معرفی می‌کنیم.

Wallet S: کیف چرمی با کیفیتی فوق‌العاده است که از حالت استند برای تماشای ویدئو و فضایی برای قرارگرفتن کارت‌های اعتباری برخوردار است. افزون‌براین، با ظاهر کلاسیک و شیک خود شما را از همراه‌داشتن کیف اضافی بی‌نیاز می‌کند.

Slim Armor CS: از خانواده‌ی Amrorها با حفظ تمام آن ویژگی‌های محافظتی است. علاوه‌بر تمام ویژگی‌های محافظتی، محفظه‌ای با طراحی بسیار هوشمندانه در قسمت پشتی خود قرار داده که می‌تواند تا دو کارت اعتباری را در خود جای دهد.

 Rugged Armor و Liquid Air

Liquid Air را بدون شک می‌توان یکی از قاب‌های محبوب و پرفروش اسپیگن دانست. شاید طراحی اسپیگن برای این قاب الهام‌بخش‌ترین نوع طراحی در تولید قاب موبایل بوده است. Rugged Armor نیز با تلفیق ظرافت و محافظت، ترکیب فوق‌العاده‌ای پدید آورده است. این قاب درعین بهره‌مندی از تمام ویژگی‌های حفاظتی سری Amor، به‌هیچ‌عنوان حالت ضخیمی ندارد و بسیار خوش‌دست و انعطاف‌پذیر است.

 جشنواره‌ی رنگ‌ها در قاب‌های iPhone XR

باتوجه‌به معرفی آیفون XR اپل در چند رنگ، اسپیگن نیز تنوعی کامل از قاب‌های شفاف در مدل‌های مختلف ارائه کرده که می‌توانید آن‌ها را در وب‌سایت اسپیگن بررسی کنید.

 تنوع کامل محصولات اورجینال اسپیگن کره را می‌توانید در ایران با مناسب‌ترین قیمت، ۳۰ روز ضمانت رضایت از کالا، ارسال رایگان و تحویل فوری ازطریق وب‌سایت نماینده‌ی رسمی و انحصاری محصولات اسپیگن در ایران به آدرس https://spigen.ir/ تهیه کنید.

اسپیگن
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات