اینستاگرام در حال کار روی استوری مخصوص مدارس است

چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به احتمال زیاد، شبکه‌ی اجتماعی شناخته‌شده و محبوب اینستاگرام، قصد دارد بخش استوری مخصوص مدارس را به این برنامه اضافه کند.
تبلیغات

بنا به گزارش تک‌کرانچ، به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال کار روی ویژگی استوری مخصوص مدارس است که فقط دانش‌آموزان و معلمین یک مدرسه‌ی خاص به محتوای این استوری‌ها دسترسی خواهند داشت.

کدهای مربوط به استوری‌ مدارس، اولین بار توسط توسعه‌دهنده‌ی شناخته‌شده‌ی اینستاگرام، جین مانچون وانگ کشف شده‌اند که به گفته‌ی او از ویژگی‌های جالبی برخوردار است. تنها افراد مدرسه می‌توانند استوری‌ها را به اشتراک بگذارند و محتوای آن‌ها را مشاهده کنند. هم‌چنین این استوری‌ها از قابلیت ویرایش و مدیریت برخوردار هستند تا از صحت و درستی آن‌ها اطمینان حاصل شده و محیطی امن برای مدارس فراهم شود. اینستاگرام تا به حال هیچ واکنشی به این خبرها نشان نداده است.

ایده‌ی استوری مخصوص مدارس از دیگر برنامه‌های مبتنی بر مدارس اینستاگرام است که قبلاً تست شده و شکل گرفته است.

تابستان امسال این شرکت یک ویژگی جدید گروهی را برای دانش‌جویانی که تازه در دانشگاه ثبت نام کرده بودند اجرا کرد. کاربران می‌توانستند در گروه‌های مختلف عضو شوند و استوری‌های عمومی هم گروهی‌ها و هم دانشگاهی‌های خود را ببینند و به آن‌ها در دایرکت پیام بدهند. پیش از این در سال ۲۰۱۵، اسنپ‌چت نیز ویژگی استوری مدارس را به نام Our Campus Story آزمایش کرد.

البته دیده‌شدن این کد‌ها در اینستاگرام لزوماً به معنای اجرا‌ شدن ویژگی مذکور در این برنامه نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات